Skön söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 49 
1711210
 
GRATTIS 
Malin & Malena
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
 
 
Efter att varit vaken till och från i tre timmar går jag upp och ser till att
frukost kommer på bordet och att jag själv får frukost i magen.
Dusch och morgonstök kommer efter. Fel ordning men det
bekommer inte mig för jag är ledig och det är helg.
Så kom i gen så kör vi så det ryker.
 
Min dag inge speciellt utan bara lite så där.....
lite av varje grej. Linus blir hämtad vid 11 tiden han skall
åka skridskor med sin mamma och pappa. Kan ju vara kul eller
 
 
Men jag skall fixa lite advents fika i dag, vi är så sällan
hos mig med det så i dag skall jag ha det. Kan bli
redigt kul. Jag hitta dock inga lussekatter så det
får duga med de jag har inför skaffa. Det är nu
bara att vänta och se vad det blir.
Linus skall åka skridskor i dag så han blir hämtad 11 och han är
lite exalterad och lite orolig. Jag tycker att det är kul att se honom så för
hans rätta ja kommer att lysa igenom väldigt mycket. Han tackar för allt och visar
tacksamhet så man kan bli helt otroligt förvånad.
 
Nå väl Camilla och Thomas drar iväg och jag kan då gå ner till affären för att handla
en liter mjölk och lussekatter, Men det finns inga lussekatter på Tempo i Tuna!!!
Fatta att det INTE finns några advent bullar i en affär?? Varför??
Jag får nöja mig med munkar, till adventsfika!!!
 
 
Nä men det är ju bara att fixa till stämningen i alla fall.
Så jag går hem något sur vill jag lova. Så är det bara att förbereda.
Camilla och Thomas kom tillbaka då vid 14 tiden så set var bara att ha
adventsfika då. Mumsa på munkar med tända ljus.
 
 
Vi beslöt oss för att ta en middag på IKEA :)
Det är ju lite så att man känner sig lite ledig när man
kommer till IKEA. Tusentals andra människor är där och massa
föräldrar som drar med sig barnen. Camilla och Thomas har ett barn som
man kan underhålla riktigt bra på IKEA, en telefon och Youtube :) Han var så fin i
sin vagn helt otroligt. Men när vi skall gå ut flippar även han, trött ledsen och hela världen
är upp och ner :)
 
På IKEA hitta jag en matta, eller två till hallen jag har en så kallad L hall.
Liten hall vid dörren och en lite längre vid kök,vardagsrum och Juhani´s rum. Det
blev fint så jag är nöjd, även Ari han och jag är överens om mattan så det känns bre :).
Jag köper även lite ljus till jul så det doftar kanel, äpple, pepparkaka och lite annat.
 
Så nu skall vi hem och jag skall lägga mattan på plats. Jo jag kan inte lägga
upp kort ännu för jag måste fixa med nerladdning rutiner kring min nya lur.
Det är support tekning och jag suger på de, skall be min son fixa :)
Hoppas han vill :)
 
Jag är seg och slänger mig en stund framför TV på soffan :)
Gubben kommer in också och han somnar på en gång
låter kul när jag väcker han. "Nä jag ligger  och
lyssnar på tv:n" OK men du snarkar.
Han tycker det är konstigt :)
 
Men jag får han att gå till sängen och här somna han om på två
sekunder :) Jag somnar nog snart också.
 
 
 
    Sov gott       
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0