Träffa Jerry och barnbarn

SUPER FARMOR BLOGG
V 52
171229
GRATTIS 
Natali & Natalie  
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
I går kom vi hem sent, jag hade en del att pyssla med så
jag kom i säng sent, vilket resulterar i att jag sov till :) åtta :)
Fatta jag sov till åtta jag känner mig berusad och upprymd.
Helt out standing.
 
 
Då så nu skall jag ta mig en titt på frukosten :).
Den skall avnjutas med tänt ljus och lite små tittande
på nyheter. Så först frukost. Ta fram skål, sked, fil, musli,
sätta på kaffe, fixa smörgås. Tända ljus, har fått en fin ljushållare
av Ashani och ett doftljus. Skall nog lägga upp vad jag har fått av
barnbarnen också. Allt är så fint :)
 
 
Då skall jag läsa lite och kolla in FB:
Inte så spännande kan jag då meddela.
Lika spännande som att läsa min blogg kanske.
Men jag har ju inte lovat några intriger eller så jag har
bara  lovat min dag, och det är ju så jag har det. Varken
mer eller mindre. Jag är helt trött efter en jobb dag ja det är så. 
Min kropp börjar att säga tack och hej, ja det är så också. Inga fina
saker som pryder min stig. Jag fixar det själv i sådant fall och det är med
hjälp av mina barnbarn.
 
Apropå dom ja lite julklappar som jag fick av dom.
 
 
Ljuslycktor är något alla har givit mig <3
 
Som du ser
 
Chocklad och en super bra nackmassage grej
 
Tallrikar att sätta på väggen
 
Ljushållare och två kuddövedrag :)

Jag har fått av Juhani och Ashani också <3


 
En fin kofta och ett ljus plus en ljushållare.
 
 Ja då skall jag ta mig till Mariefred och Jerry.
Vi tar ett stopp först hos Camilla. Här skall vi plocka upp
Olivias julklapp. Det blir en kaffe också. Jag kör även Camilla till
Segersjö, hon skall på massage. Thai massage.
 
 
Det tar lite tid till Mariefred och det är ju bara att brumma på.
Det är en bit, men jag är van att åka till Ärla så det tar inte 
så lång tid. Tiden rullar på när man kör.
 
Ja hos Jerry och My då.
Ja ett stort gult hus i rondellen på vänster sida. Går inte att
missa. Och titta där är det, det är tre lägenheter i huset. Och
den lägenhet som Jerry och My har är på 90 kvadrat. Hyra på
runt 9000, ja det är ju lite bra då. Ja det är lite malplacerat hus
men det är OK.
 
 
Det blir lunch och sen blir det kaffe och bullar.
Sen skall vi fara hem, klockan är tre så det blir lagom.
Inte mörkt när jag skall köra och inte heller känns det jobbigt.
Jag skall bara stanna vid ICA, och handla mjölk. Men det går inte.
Gubben måste hem, pissnödig. Men snälla Ari vet du Jerry hade toalett.
 
 
Jag kör hem han sen är det bara att åka till Willys, mjölk, potatis.
Så nu är maten grejad. och jag tittar på film, kvällen är
kommen och jag är så seg som man kan vara en
kväll som denna.
 
Tar mig till min säng för att avsluta daggen/kvällen.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0