Veckans mitt

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 50 
171220
 
GRATTIS 
Israel & Moses
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
En ledig dag med massa klapphandlande på eftermiddagen :) 
Nu en morgon med..ond nacke och trött kropp. Detta är inte
så kul då jag har lite att stå i. Jag har klappar kvar att
handla. Måste få de klart. Fattar inte hur jag skall
hinna. Så det är bara att köra.
 
 
Detta tar fan priset är så trött på att köpa julklappar. Nästa år
kommer alla få en peng och handla själva. Detta funderande och detta
villrådiga nä jag skippar det. Så då är det bara att göra något roligt :) Jag har löst det.
Kort på lekland :) en dag med mig på ett lekland :) Vilken bra julklapp :)
 Så det kommer jag att ge nästa år :)
 
Nä till min dag den har bör jag för jag somna tidigt så då vaknar man tidigt.
Det gör inget efter som jag skall upp på VC sen med nacken :)
Håller den stilla så det inte kommer huvudvärk. Jävla
jobbigt. Nu är det mycket som är jobbigt märker
jag. Byta liv kanske.
 
 
Morgon rutiner klart och frukost intagen med ljus och lite läsning.
Har nog en dag med massa planeringar som inte är så
överenskommande som jag hoppats på. Har lite mycket
i dag känner att jag måste köra bil massor i dag.
Men det får jag allt ta.
 
 
Ja nytt besök hos sjukgymnasten i morgon.
Jag hoppas på mer akupunktur. Det är lite de som hjälper
och det är lite de jag behöver nu. Så då skall jag göra mina  jul
klapps inköp i dag. Hur ligger jag till?? Rätt bra hoppas jag :) Skall till
många olika affärer i dag. Låt mig starta nu :)
 
 
Hjälper Camilla med Linus på VC också. 
Hon skall ha järn intravenöst , och Linus skall kolla 
halsen :) En tjeck liksom, allt ser bra ut på killen och Camilla
blir illamående och yrslig. Taskigt liv min dotter har. Men ändå är det rätt
OK det kunde ju vara värre :) Hon ser inte det men jag kan göra det :)
 
 
Lämnar hem dom och nu skall jag shoppa.
Linus, Haylie, Jack, Elton Astrid och Robert det är
dom barnen jag har kvar. Så hitta lite bra leksaker till dessa då.
Tillslut, så där 15.45 är jag klar. Knappt tre timmar helt otroligt. Men det är
nog bra att vara själv. Jag snackar inte med någon och jag har bara mig att följa.
Tittar på de jag vill och sen tack och hej.
Jag hitta en klänning till Wilma. Hon skall vara fin hon me.
Hoppas det går bra med det då, hon är så gammal och hon vill bara ligga
gömd någonstans. Det är bäst att hon har det lugnt och skönt. Jag skall påminna Johanna
om  sin tablett.  Det är bra då, hon kan också sova nere hos mig.
 
Nog om detta.
Nu skall jag slå in paket 
och det blev en hel del trots allt.
Trodde jag inte hade så många men det
blev det. Tindra och Lukas får senare. Skall hitta något 
lämpligt till dom . Tindra vill jag ha här hos mig, lättare att köpa
kläder då. Så det är nu lite annat att få i hopp. Den dockan som Joline vill ha
är typ slut överallt. Kommer in igen hörde jag. Tar den då. 
 
Hayli ville också ha en speciell hoppas man kan hitta den sen.
Jag har fixat Johannas och Amandas, med mamma Nea´s hjälp. Bättre
att se till att de kan handla i Eskilstuna. Så är det Astrid och Robert så klart.
Känns bra att allt kommer på plats. Så det är väl bra nu hoppas jag. Det kommer
bli annorlunda nästa år, jag kommer att ha en check på ett lekland. Det kommer då vara
så bra.
 
Nu är allt klart och jag kollar på TV, medans min gubbe duschar.
Vi skall på middag på Brinken i dag så det blir bra. Kyckling.
Gott som vanligt med potatisgratäng. Super.
Camilla är fortfarande trött så det blir
inte så länge där. Ari skall åka
10 mil i morgon så det
blir inte sent.
 
Väl hemma fixar jag ner paketen i en IKEA väska och lägger en filt över.
Ari tar den med till Ärla i morgon. Det skall ju dit med sakerna så det är ju bra.
Jag har gjort rätt för mig så det blir bra då. Skall nu ta mig till sängen. Sova ett par
timmar kan aldrig vara fel.
 
 
    Sov gott      
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0