En lugn dag

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.5
LÖRDAG 170204
Ansgar  & Anselm
 
DAGENS CITAT.
 
FAR FRÅN STAN
 
Det är mer avkopplande att promenera på
landsväg en på en förortsgata. Det är skönare
att betrakta böljande kullar än en
parkeringsplats.
 
Det är mer avkopplande att segla på det
öppna havet än i en livligt
trafikerad hamn.
 
av:
Paul Wilson
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
En morgon som är helt ok ingen värk längre efter operationen,
det rent av kliar så då läker det på nu, så skönt. 
Fixar mig lite frukost och ta mediciner.
 
En morgon med minusgrader och lite grått ute.
Tragiskt med det är ju en vana för oss som
bor på denna brädgrad.
 
Om man är glad och trevlig själv kan det ju bli så att jag
får sol i sinnet, och de min vän är värt massor.
En hel del vill jag lova.
 
Ja min dag är inte som jag tänkte för jag ville ha ensamtid i dag.
Det blir att följa med Ari och familjen Annorlunda till 
Rocky som fyller 30. Grattis Rocky.
 
God tårta som fasen, hemma gjord med i klass
med köpta, helt fantastiskt god.
Vi blir där till sex tiden.
 
Vi bestämmer att köpa pizza till middag, 
jag och Ari kör till Robans.
Massa  gott men hur skall
den komma ner.
 
Nu är det kväll och jag skall ta mig en kväll med 
TV och slappa i sängen.
  
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0