Fika med ACP

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.6
TORSDAG 170216
Julia & Julius 
GRATTIS   
 
DAGENS CITAT.
 
ETT KUNGARIKE FÖR ETT SKRATT
 
Håll ständig utkik efter sådant som kan få
dig att skratta - och pm du inte ser något
som väcker din skrattlust, så låtsas
att du gör det.
 
Då kan du skratta.
 
av:
Paul Wilson
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Klockan ringer sex, jag stänger av ocj kommer på
att jag glömde posta gårdagens blogg. Så jag
går in på sidan och postar den.
 
Nu skall jag upp och se till att få frukost i lugna och ro.
Åtminstone filen och muslin. Väcker barn och tar kaffet då.
Så det var bra jag känner att det är ju bara.
 
Barn blir bara två som skall till skolan i dag.
Jollan hon har ju fått vattkoppor. Och då är ju
Haylie smittad också. Vi får ju se när det
bryter ut på henne då.
 
Jag kommer hem och Nea hinner duscha innan jag far i väg mot Skogås.
En dag med ACP, skall bli skit kul jag har längtat. Och det är en 
tjej som jag gillar. Rack och inga krusiduller.
 
 
Vi tar en kaffe/te och hon bakar muffins.
Hon lägger i sylt och nutella så gott
 det blev. 
Vi pratar om ditt och datt och hoppas att dagen
inte skall ta slut, många skratt och asså
så trevligt.
 
Nu är det dock hög tid att lämna denna trevliga tjej och vi ses igen.
Jag skall handla och hämta barn, så jag måste lämna.
Tusen tack för dessa timmar :)
 
Ja men väl i Salem så skall jag handla först lite till middagen.
Även lite annat som saknas. Sen skall jag sitta och
vänta in barn, jag sa 15.30. 
Men det blev 15.45
 
 
Nå väl nu skall jag hem det skall bli mat så då skall det göras i ordning.
Spagetti och köttfärs sås. Gott är det ju och inga konstigheter.
Nea far i väg med sonen så det blir jag och Juhani som  färdigställer middagen.
 
 
Det blir ju kväll till slut och jag tar och gör
en trevlig tid vid tv och i min säng. 
Här skall slappa. 
 
Tack för i dag. 
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0