Helgen på G

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.5
FREDAG 170203
Disa & Hjördis
 
DAGENS CITAT.
 
AKTA HUVUDET
 
Ofta är stress och oro ett resultat av det som händer 
inne i huvudet snarare än det som händer
med kroppen.
 
Trösta dig med att det mesta som äger rum
i dina tankar aldrig kommer att inträffa.
 
av:
Paul Wilson
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
I dag ringer inte min klocka...
har jag glömt att sätta på larmet?
Nä men titta här jag glömde
att aktivera den.
 
Man skall ju trycka på start också kanske 
annars aktiveras inte larmet, så smidig jag är.
Vi har mindre än en timme på oss nu, väcker barn
och jagar på dom lite.
 
Vi kommer i väg så där, 7.38 inte så illa för att ha försovit oss.
Vägen till Salem rullar på och det går väldigt bra kan jag lova.
Men då är det ju bara att lämna av och köra till Linus,
eftersom jag åker förbi både honom och
hans förskola kan jag ta honom
med mig.
 
Nu hem och kolla medicin intag på krigaren hemma.
Det har nu gått så bra att det är kul att se att
hon tar den själv.
 
Jag kollar lite Tarzan med henne och sen skall jag möta upp
Camilla och handla i centrum. Det ser strålande ut.
Vi tar en go fika på Sparks sen är det bara in 
på ICA.
 
Jag handlar liteyoghurt, bröd, mjölk, frysta bär
och potatis. Camilla handla lite hon också.
Hem med mitt och sen hem med Camillas.
Hämta Linus och kör upp dom till mig. Kör mot Salem för att hämta barn.
Jolin sitter i bilen och vi väntar, tre minuter så kommer Amanda. Efter
15 minuter springer Amanda tillbaka och jagar på Johanna.
 
Less jag blir...vad är ditt ansvar Johanna???
Om du skall åka med mig hem bör du stå här
när jag säger att du skall stå här....
Ggggrrrrrrr
 
 
Så väl hemma blir det lite kaffe med Camilla som är hos mig med Linus.
Hon värkar lite off, lite....irriterad och det är inte bra.
Hon hjälper Johanna med läxan, snällt.
 
Så Camilla åker i väg och vi plockar fram middagen.
Korvstroganoff, gott som fasen. Men efter middagen tänkte jag ta Ari 
ner till Camilla på en kaffe. Det var ett tag sen vi var på kvällsfika där.
 
Hem vid 21 kolla flickorna, Joline ville sova nu,
hon sover inne hos mig så då fixa jag hennes sov koja.
Jag tar lite kaffe till sen är det god natt här också.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0