Intressant dag

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.8
MÅNDAG 170220
Vivian
    GRATTIS    
 
DAGENS CITAT.
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jo men då är man uppe för en ny dag.
Det är bara att se till att allt flyter på som det skall.
Jag har en stunds stillhet för mig själv och det är ju det som
är bäst på morgonen.
 
Nea var vaken och det var ju konstigt att hon är det.
Hon brukar minsan sova på söta örat. Men i nte i
dag, vad har hänt? Har jag missat något ???
 
Jo Jimmies matlåda hade kommit ut från kylskåpet
och stod på bänken...hur kunde den det när
jag ställde den i kylen med Aris.....
 
Ett konstigt fenomen har uppstått. Ingen har plockat ut den.
Hur kommer det sig???? Arg som ett bi var han.
Men ingen har varit det.
 
Barn, två flickor, till Salem, en hemma för att och
en hemma på grund av vattkoppor.
Hur skoj som helst.
Ja men då är det tvättstuga, hur i fanders tänkte jag nu.
Jag verkligen vill inte. Men som vanligt är det det 
som gäller i dag.
 
Men det funkar ju ganska ok massa tvätt var det i alla fall.
Tror vi hade så där 10 maskiner vara av en so
stanna och fjanta som fan.
 
Jag var också tvungen att köra till Botkyrka kontoret.
Jag har ju fått p-böte för att jag har stått på min plats.
Jag hyr den platsen, jag vet inte hur Q park tänker
här :) .
 
Sen är det bara att handla för veckan och det är
sjukt vad det går pangar. Ja men det är ju bara att handla då.
Fyra kassar och middag för hela veckan är kirrad.
 
Hem tar en stå fika klockan är tre jag skall plocka Linus,
Millan är hos sjukgymnasten och blir tejpad igen.
Hennes himla nacke. 
 
Men jag hinner med en kaffe hos henne, vi snackar lite.
Jag har en trevlig stund med min älskade dotter.
Nu är man stolt när ens barn är vuxna och har egna familjer.
 
Ja ja oj då Salem nästa, men först går bommarna ner.
Väntetiden är väldigt lån vill jag lova, två tåg....
Äntligen kör vidare.
 
Här står dom nu flickorna, så bra.
Hopp in så drar vi hem.
Mat på G och det är ju bra för inte skall vi svälta.
Hemma gjord mos och korv. Som hittat :) .
Massa tvätt att vika och lägga in.
Det tar aldrig slut.
 
Barn skall sova och jag känner att det vill jag också.
Men jag får allt vänta ett tag annars är jag uppe klockan tre i natt.
Så kolla tv tror jag CSI.
 
Tack för i dag.
Välkommen åter i morgon.
 
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0