Jag kör på en ny vecka

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.9.
170227
 Lage
     GRATTIS    
 
DAGENS CITAT.
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 Då har jag och du en ny dag, vecka att skriva/läsa.
Vad kul, allt är oskrivet och allt är inget planerat mer än
lunch och middag :)
 
Då är det måndag 27 februari 2016 och nollan på termometern.
Jo jag har barn kvar här och det känns OK.
Men jag skall väl ta min frukost först
tänker jag.
 
Fil och musli, kaffe och smörgås.
Njuter en stund och hoppas det fungerar i dag.
Vill bara ha det lugnt och harmoniskt.
 
Kollar upp en tid på tvätten, det finns klockan tio :) .
Då får jag ta den och sen är det bara att rulla 
på med dagen.
 
Jag hade ett få tal kläder och gubben lite annat.
Det som var i korgen var barnens.
Här var det gott om kläder.
 
Men efterer som jag har varit i tvättstugan så många
gånger och har rutin på detta så blev jag klar
i god tid, Juhani hämtade bara Ashanis
byxor och min tröja.
 
Jag skall handla lite och tar med mig tjejen,
Men innan dess tar jag en kaffe med Camilla som
kommer på besök och det är så kul. Min kära dotter.
 
Hon stannar kvar med Juhani medans jag och Ashani åker
till Willys och handlar lite vad som saknas och till dagens middag.
Det tar lite med än 40 minuter tror jag innan vi är klara.
Fick med allt.
 
Hem, så skall Juhani och Ashani laga kyckling sallad
och korv med makaroner till kidsen. Dom behöver ha något
mer matigare än en sallad, och Joline hon blev galet glad.
 
Kvällen kommer att vara till en härlig kväll med kaffe och kladdkaka.
En god kvälls fika och ungarna skall få socker bomb :)
Juhani bjuder .
 
 
Kvällen har tagit plats och jag skall kolla på
CSI klockan nio så jag skall slappa.
 
Tack för i dag kul att du var här.
 
Tack för i dag
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0