Jag kör vidare och det går nog bra

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.6
ONSDAG 170215
Sigfrid
GRATTIS   
 
DAGENS CITAT.
 
BACH RYCKER UT
 
Bach blomsterterapi har en lugnande inverkan 
vid allt från svåra prövningar till små
vardagsbekymme.
 
av:
Paul Wilson
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då ringer min klocka och jag somnar om eftersom jag
är Hugo trött. Det kommer att betyda att min dag
är i full gång redan nu med en smula stress.
 
Frukost
Ja det blir smörgås med marmelad :)
Det är så gott, men den vanliga frukosten innan
kaffe hamnar först förstås.
 
Kör barn till Salem.
Sega barn men dom kommer i gång så
sent att man tror inte sina ögon :) .
Men vi kom iväg till slut.
 
Nu skall jag hem och slappa på soffan, jag tänker inte
göra något, tror jag eller??? Jas siktar mot en
lugn dag. Vad tror du hädnder???
 
Jag skall köra Nea till Stuvsta för hon är sen, Ashani börjar 12 inte
13 som Juhanie trodde. Kör hit och jag kär dit känner spänningen i
min kropp. Nämen nu får det allt vara bra.
Men det kommer mera.
 
Skall försöka köra in på donken och ge Haylie lite mat (lunch)
vad händer...???.... jo då vänta i 7 minuter på att det skall bli klart.
Alltså jag har inte tid, skall lämna Juhani hemma sen ner till Brinken.
Camilla skall ju kolla ögonen hos optiken.
 
Ja ja nu är jag med två filurer som är så härligt busiga.
Skoj har vi, måste göra lite tråkigt också, byta blöja på trollungen.
Det är ju bara att skoja järnet.
 
 
Nu är klockan halv tre jag har fikat med Camilla och snackat
skit så det står härliga tider till. Nä med det är sånt vi inte gör.
Vi prata lite om våra problem och vad vi har ont och så.
Allmänna saker som bara angår oss.
 
Men nu styr jag hem för att lämna Haylie och sen
hämta barn och en vuxen så vi kan komma hem.
Hoppa in på Solbos ICA för att köpa köttbullar.
Fatta 2 kg köttbullar två kartånger (sex påsar)
gräddsås och massa potatis. Det som tog
slut var såsen.
 
Helt otroligt, Föräldrarna skall iväg till Södertälje och jag
sätter barnen framför filmen om smurfarna.
Jag tar en dusch och ett samtal till Eva.
 
Kvällen skall avslutas framför tv:n och det är så skönt.
Adjö dagen, bra var du.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0