Kallt och ... snö???

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.5
SÖNDAG 170205
Agata & Agda
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
LUKTA PÅ BLOMMORNA
 
Vissa dofter stimulerar produktionen av
den avslappnande substansen
serotonin i hjärnan.
 
Bland de mest verksamma av dessa
dofter är lavendel och kamomill.
 
av:
Paul Wilson
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vakna av att jag hör Ari och Jimmie prata, så här dags....
Vad är klockan?? har jag sovit länge eller är det måndag?
Kollar klockan, nähä inte så tidigt, skönt jag har sovit bra.
 
Men jag går upp och tar en liten frukost.
Inga barn i närheten så....jag tar och har en liten ensam tid med 
... Jimmie ...
 
Det dröjer en stund innan första barnet vaknar en tröttmössa som
kommer och goar med sin pappa. Sen ramlar barnen upp
med jämn ström.
 
Alla är uppe och dagen rullar på vi bestämmer oss att åka till Djurgården, akvariet.
Kul eftermiddags sysselsättning. Jag tar med Linus för jag tycker han
skall få vara
 
Kort från utflykten.
Linus
Amanda & Haylie
Linus & Haylie
Haylie
Jolin & Haylie
Stora akvariet
''
Haylie
 
Kvällen fortsatte med middag och att Juhani och
Ashani var hemma. Det var en kväll med massa händelser.
Så till slut lyckades jag somna.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0