Lugn dag

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.6
LÖRDAG 170218
Frida & Fridolf 
GRATTIS    
 
DAGENS CITAT.
 
STÄM MÖTE
 
Stäm möte med dig själv för att ta
itu med bekymmer vid en särskild
tidpunkt i framtiden.
 
Ju allvarligare du går in för det där
mötet, desto effektivare kommer
du att ta itu med problemen. 
 
av:
Paul Wilson
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Har ingen som helst lust att gå upp ur sängen.
Kan ligga kvar här hela dan gör mig inget.
Allt känns tröttsamt och jobbigt.
Har ingen ork.
 
 
Men jag fixar frukost lite sent åsido, kan vara
bra att ta så man inte svimmar i dag.
Tar lite kaffe på detta och det är
ju bra.
 
Solen lyser så jag tänkte att jag skall ta en promenad
i det fina vädret. Skall bli så skönt.
Tar en liten färd till Huddinge.
 
Jag har haft en bra eftermiddag och jag är nöjd med min
dag. Kan inte ha gjort den bättre, så jag är nu och handlar till
middagen. Bröd, mjölk, chili, paprika och lördags korv.
 
Så Jimmie gör en gryta och det blir smarrigt värre.
Han är en baddare i köket min son.
Känner mig stolt och glad att han har
kunskapen om vad som är gott
och bra.
 
Men jag skall nu kolla lite film med Johanna och sen blir det god natt.
Känner mig trött och behöver lite vila. Så lite CSI för mig då.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0