Nu skall vi ha helg

 

SUPER FARMORS BLOGG
V.8
FREDAG 170224
 Mattias & Mats
    GRATTIS    
 
DAGENS CITAT.
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Klockan ringer och jag skall ta upp barn som skall tvätta hår.
Det är inte så kul men det är ett måste, skoldag.
Jag fixar min frukost och försöker sitta med
den i lugn och ro, men inte då massa
snack bredvid mig.
 
Till slut är jag klar och kan förbereda mig för att
gå ut i denna kyla. Minus fem grader och lätt blåst.
Jag missa mössan  :(  , den skulle jag ha haft på mig.
 
Men då så bilen få se om det fungerar bra nu då.
I går gick han bara på två burkar så det var inge
skoj alls. I dag är det bättre, en tillfällig lösning 
och det är viktigt att fixa en tid på messes.
 
Till Salem glassar är med och det är fullt ös från ruta ett.
Det är ju bara att göra de jag skall eller???
Hemåt och till Camilla på en morgon
kaffe så klart.
 
Nea och Jimmie har åkt och är på G ner till Ärla.
Det kommer bli så tyst och dött hemma, tråkigt på ett
sätt men så skönt på ett annat :)
 
 Kör Linus till dagis vilket han älskar :)
Nu är jag på väg hem och skall ta lite kaffe och slöa lite.
Min älskade bil mår ganska bra men känns lite osäkert att 
lita på att den håller. Skall lämna in den  i veckan igen.
 
Så här kommer Juhani och Ashani god förmiddag på er.
Sovit bra??? Ja ha ja jo det kan jag nog tänka mig.
Juhani skall bjuda på lunch. Det kan ju vara kul :)
I väg till Flemingsberg och lämna tösen på skolan.
Till Skärholmen byta stövlar till Johanna.
Hennes sprack i sömmen, reklamation.
Hem lämna Juhani som skall tömma vitrinskåpet
så Jimmie får ut möbler.
 
Nu flyttar familjen Annorlunda mot Eskilstuna :)
Det blir spännande och se vilka som kommer dit och hälsar på.
Jag kommer att åka dit och sova över, skit kul.
 
Men nu är det här och jag har häcken full, skall handla,
hämta hund. Till Salem hämta barn och saker, massa saker.
Plocka Linus, hem lämna barn.
 
Köra Juhani och Ashani till Jimmie som är i Alby.
Hem, stress, stress och stress. Nu skall gubben dra till Alby.
Jag skall fixa mat. Camilla kommer och äter och vi skall ha 
fredags mys :).
Så kvällen ramlar på och vi ser att vissa barn blir allt tröttare och tröttare.
Så Camilla tackar för sig och Linus och jag förbereder barn för sängen.
Jollan har vissa problem.
 
Men vi tackar för dagen och jag har fått många minnen från i dag.
 
Tack för i dag
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0