Och nu är det som vanligt :)

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.5
LÖRDAG 170211
 Yngve & Inge
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT.
 
DANSA TILLS DU STUPAR
 
Lössläpp dans är ett av de angenämaste sätten
att motionera och kan få den mest tungsinta
att glömma sina bekymmer. 
 
av:
Paul Wilson
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag har bestämt mig för att ha en sov morgon,
normala människor sover då till nio - tio tiden.
Eller har jag fel om det??
 
Ph vaknar i alla fall mycket tidigare en så.
och inte kallar jag det för sovmorgon.
Undra om mitt huvud inte kan
skilja på sovmorgon och
jobbmorgon :)
 
Men vad skall jag göra åt detta då??
inget det fungerar inte, jag tar en
tidig morgon bara.
 
Frukost....
En härlig stund av av njutning av en nyttig och god frukost.
Lite nyhetsflöde och man är uppdaterad på vad som
hänt i världen.
 
Men en varm dusch också då.
Kan ju vara skönt nu när man inte skall
stressa i väg och så, njuta av den är inte så fel.
Jag lova Linus att köra honom till affären så han kan
köpa Jake och pirat U-båten. Den är viktig och han vill ha den.
Samtidigt köper jag bullar för att fika med min dotter och svärson.
 
Jag skall nu iväg och köpa saker till tårtan som Ashani skall få.
Hon blir ju 21 i dag så det är ju bara att fira svärdottern, hurra hurra.
Men oj vad lite tid jag har hur skall jag nu hinna?
 
 
Men jag fick i hopp den men långt ifrån vad jag ville ha den.
Det blev i alla fall en tårta. Så nu skall jag iväg och hämta
upp barnbarn vid Birka båten. Jag skal ha barnen i min bil 
och Kim skall ha de stora i sin bil.
 
Ja nog tog det tid att få ut dom från båten, det är för jävligt att
man skall stå och frysa och vänta på folk, ha ha ha.
Nä så farligt blev det inte.
 
Men hem åt nu och jag kör över Huddinge, jag hinner inte
långt innan Haylie somnar. Jolin är också aptrött.
Men med många nyp så får jag liv i Hayle,
20 minuter senare. Arg som
et retat bi.
 
Väl hemma är allt som det skall, barnen vid tv:n och föräldrar lagar mat.
Jag sitter en stund vid datorn och kollar om det har hänt något i världen.
Bara tråkiga nyheter som vanligt mycket om USA.
 
Nämen då tar vi lite middag då.
Kebab med ris gott som fasen. som efterrätt blir det tårta
för Ashani hurra hurra. Tror hon blev lite obekväm.
Var nog inte bered på detta.
 
Men nu är det bara kväll och jag skall lägga mig och njuta av kvällen.
En bra film och ha det bra klockan är ju 21 så jag  kan säga
tack för i dag med gott samvete, en bra dag.
Tack för att du var här,
glädjer mig.
  
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0