Och så är det söndag igen

 
 
SUPER FARMORS BLOGG
V.6
SÖNDAG 170219
Gabriella & Ella 
GRATTIS    
 
DAGENS CITAT.
 
 
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Att börja dagen i en lugnt och sansad takt är de bästa jag vet.
Ingen uppe, ingen pratar ingen stör min frukost.
Här sitter jag och mara njuter av frukosten
och känner energin spridas i kroppen.
 
 
Ja hinner till och med ta en mugg kaffe innan två barn kommer upp.
Jag tror att jag kan få lite mer lugn bara genom att lägga dom i min säng
och sätta på barnkanalen :) Här ligger dom nu... stilla och tysta och kollar tv.
Jag...he he jag har åter igen lite återhämtnings tid :)
Tack för det :)
 
Inga planerande saker har jag på agendan. Dock vill
jag nog göra så lite som möjligt. Vill inte stressa i dag, inte
fara runt som en guttaperka nej bara jag och åter jag :) .
Egoistiskt ja det kan du allt skriva upp.
 
Jag är tillräckligt gammal för att få vara det, i dag är det bara jag.
Så jag kör min dag i dag och känner att jag själv är bara jag
i dag :) . Inga måsten ingenting :) .
 
Har rensat lite lite kort och så kollat
vilka som skall plockas fram :)
I dagens läge är det miljoner kort.
 
Ja då är det bara jag och sonen med flickvän och två flickor
hemma. Jag tycker då att vi passar på att ha det lite "soft".
Johanna och Jollan kan väl kolla en film så kan jag
titt på fox kanalen :).
 
Allt är lugnt tills Johanna kommer galopperande med sin lur
som inte går att starta. Skärmen har fryst. Hon blir
smått hysterisk och tycker att det är så jobbig.
Och vad vill du att jag skall göra??
 
Till slut kommer föräldrarna hem och jag lovar att åskan mullrar inte
ens i närheten av vad min son mullra.Helvete kan man bli less
eller. Nu går det över och det är lugnt här hemma.
Han börjar mecka middag.
 
Det är pasta och fläskfilé gojs.
Det var gott och jag är åter igen
imponerad över att han är så duktig på
att laga mat. 
 
 
till kvällen nu skall det duschas barn och det skall nattas,
lill flickan skall nattas först men medicinering och massa fix.
sen är det ju bara att ta Jollan på tur, de två stora skall se på Harry Potter.
 
Jag ja jag skall allt lägga mig nu snart jag också.
Har skrivit ett CV, undra om jag skall testa att skicka det 
till lite andra ställen???
Intressant.
 
Tack för i dag
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0