Slut på helgen

 

SUPER FARMORS BLOGG
V.5
SÖNDAG 170212
 
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT.
 
TÄCK DITT ANSIKTE
 
Lägg en handflata på ömse sida av ansiktet -
från läpparna till ögonen och lämna bara
plats för näsan. Pressa lätt tills
du känner dig avslappnad.
 
av:
Paul Wilson
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Har blundat all vad jag kan i dag, vill inte vakna.
Men det gör man till slut i alla fall. Och det
är bara att hoppa på frukosten.
 
Kaffe och lite koll på media nytt. Det var inte så upplyftande.
Det var så klart om Mello, och att Marietta ramlade,
och att Lisa Ajax,. Ja men det är ju så i media.
 
Nu till lunchen efter jag har städat och fixat i köket och
så gott det går med 4 barn över allt, så fixar Juhani lite lunch.
Nuggets med ris och bea.
 
Sen tar jag min lapp och åker och handlar....
lätt grinig då jag som vanligt inte skall bära med min hand
så blir det så i alla fall. Fan nu är det värk Hugo och inte blev det
bättre när jag kommer hem. Jag måste på en rehab vistelse :)
Någon som kan komma med ett förslag??
 
Ja just ja jag såg att någon hade skickat en mess till mig
men jag måste då säga att det inte gick att tyda då
det var hieroglyfer. Om du läser detta, du
som skrev till mig, skriv igen.
 
Ja det är eftermiddag och är helt slut, känner mig överkörd
av en ångvält. Kan ju vara bra om man vill blir platt
annars är det bara tungt.
 
Men vi har bestämt att middagen i dag blir
kyckling tacos, det var gott man äter så
man blir illamående.
 
Kvällen har kommit med bad och pyjamas dags för barn.
Det är ju alltid problem när det gäller att komma i säng.
Alla protesterar och blir griniga.
 
Medicin till Haylie och Jollan skall ha sin tält
koja så hon kan sova bra.
De två stora skall kivas
en stund.
 
Nu....
Det är lungt och nu kan jag då lägga mig och sen
komma till ro, Jag är rätt trött så det skall bli
skönt att sova.
 
Tack för i dag :)
  
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0