Ute

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.8
LÖRDAG 170225
 Sigvard & Sivert
    GRATTIS    
 
DAGENS CITAT.
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
Vaknar av att Jimmie prata med Ari och att Rocky skall
komma klockan åtta, och att man skall börja lasta då.
OK jag skall inte vara med och då behöver han
inte väcka mig.
 
Men upp då och ta lite frukost, kaffe och smörgås.
Ja tack skall bli gott. Barnen vaknar och dom
kan inte följa med ner. Det är total kaos
där nere.
 
Ja men då har jag ju fyra barn hemma, och vad skall jag 
nu hitta på??? Tar väl en liten funderare medans alla bär och konkar.
Hoppas det går bra för dom nere i Ärla.
 
Nu tar jag och kollar med Camilla om hon skall ut i dag med Linus, 
och det skall hon. Bra då hänger jag på så får dom lite luft 
i lungorna.
 
Det är kyligt i skuggan och det är inte så bra att sitta där och
frysa. Vi knallar upp efter någon timme så man kan ta
varmt kaffe. Camilla åker i väg till IKEA och Willys
jag behöver välling.
 
Vi tar lunch medans vi väntar på fika stund.
Thomas är med upp för en fika, han har meckat el
med elektriker. Så nu är det ljus i deras kök.
 
 
Fika med päronhalver och grädde, mums.
Här kommer nu Ari också. Han skall köra ett
lass till ner till fam. Annorlundas hus.
Massa saker dom har hur skall det få plats????
 
Han tar de sista och drar ner, Thomas och Camilla tar
Linus och åker hem. Jag skall börja med middagen nu när klockan
är 17. sen skall jag städa lite för att vara klar till Mello.
 
Nu sover småtjejerna  och jag ligger och tittar på Mello.  Några bra låtar såklart. 
Jonas låt var ju bra.
 
Seg propp
 
Tack för i dag
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0