Välkommen februari :)

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.5
ONSDAG 170201
Max & Maximillian
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT.
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vilken natt jag har inte sovit så bra, massa snor och täppt näsa.
Tur att det trots all är många timmar på natten, det kan hjälpa.
Nu är jag upp och skall köra barn till Salem men
frukost först.
 
Har ett video samtal med Linus så han och
Jolin har massa bus och skrik för sig.
Jag lovar dom är värre än kona
på utsläpp.
 
Så nu skall jag köra till Salem.
För att sen fara hem och gräva ner mig i sängen.
Fy vad sjuk jag känner mig helt otroligt slut i kroppen.
 
Min dag kommer att bestå av ett soffhäng och så lite mer soffhäng.
När jag minst anar något kommer krigaren hem, hon ler och säger
"hej farmor jag har varit på sjukhuset".
"Men nu är jag hemma".
Jag dör.....
 
Fina Haylie hon kan smälta is berg.
Sen är det inte så att hon har full rulle nej nej
hon är försiktig och sitter mest stilla.
Hon äter inte och hon börjar bli trött.
 
Jag softar med henne och känner att jag blir så såsig och trött.
Tror vi slumra i fem minuter, under en reklam paus på de okända.
Nu kommer alla flickor, ropar på Haylie men hon svarar inte.
Hon tittar tyst på dom och ler.
 
Sen är det full aktivitet och barn leker och stojar med Haylie.
Hon blir en smula irriterad. Middagen är på G och Nea fixar den,
lapskojs så gott.
 
Vi kollar lite på serien som är ny om .Tarzan
Den är OK och jag är mycket road av den.
Tror min son fastna också.
He he he.
 
Nä en dusch och lite hjälp från gubben,
hår tvätt och så. Det går bra bandaget blir inte blött.
Men jag skulle vilja byta det.
 
Sängen kallar och jag är på G till sängen.
Lite Miami CSI
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0