Ännu en helg

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.1
LÖRDAG 170107
 Agust & Augusta
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
LÅTSAS ATT DET ÄR LÖRDAG. 
 
av:
Paul Wilson  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Tror inte jag har sovit så här länge
sen jag var i 20-års åldern.
Jag var helt slut.
 
Tänk att jag har sovit från 23.30 till 8.30
i ett sträck, det har inte heller hänt på 
jätte länge.
 
Jag hoppas att dagen blir lika bra som natten har varit,
skulle sitta fint som snus :) . Nu till dagens första aktivitet.
Frukost.
 
Njut bart och lite nyhets flöde på det.
Och en kopp kaffe.
 
Morgonen blev lite konstig då jag har sovit ut och andra
var stressade och sura. Det är ju konstig kännsla när man
blir lite stökigt i huset, jag har ju lite regler som jag
håller på lite väl kanske, men varför bryta dom.
 
Jag och Nea har bestämt att åka till badhuset,
Det blir fyra barn och två vuxna. Det blir
bra, jag lånar Jimmies bil. 
Så vi är där i badhuset i tre och en halv timma
och vi konstatera att simhallen var svinkall.
Det var oerhört kallt. Vi frös som fan.
Tar lite kaffe och varmt te.
Barnen åt kor och bada mer.
Jag tog Jolin till bastun.
 
Sen var det bara att rulla hem, jag skall ta en sväng till
affären med gubben. Men väl hemma hitta jag
gubben i sängen lika så Jimmie. Dålaga
killar :)
 
Nea börja med maten och jag for ner med makaroner
till Linus, dom har inget kök. Nu skall vi handlar.
Willys nästa.
 
Mjölk, frukt, bröd, ägg, kaffe, hamburgare och bröd.
Så då var jag klar, nej just ja cigg till Juhani.
Han bad mig jag gillar det inte med OK
för denna gång då.
 
 
Så äter jag lite middag, Linus favorit mat, makaroner
och köttbullar. Ari sakna brunsås :) han klagar alltid på något.
En karl som aldrig är nöjd med något. Tråkigt.
 
 Efter en intensiv dag på badhuset och stressfaktorer så är
jag en smula sliten. Jag tar nu min sargade kropp och
hittar till sängen. Tror att min dag får ta slut nu.
Så slut i rutan.
 
Tack för i dag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0