Balans på Chakran

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.3
TISDAG 170117
Anton & Tony
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT.
 
SKAPA LUGN MED DIN KOST
 
Om du vill känna dig lugn, bör du äta
mer färsk frukt och råa grönsaker, mjölk, 
ägg, vetegroddar, bönor, ärtor, nötter
och frön.
 
  av:
Paul Wilson    
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Har försovit mig och är as trött.
Om jag kan försova mig när jag inte jobbar???
Jo då det går så bra så, jag skall ju lämna barn i Salem.
 
Min frukost först, hur är inte det då :)
Ingen njutningsstund direkt.
Men trots allt kommer
den på plats ett :)
 
Kaffe på det och jag är klar för dagen.
Hinner inte kolla nyheter få ta dom senare.
Men då är det bara att packa in barnen i bilen
och fara till Salem.
 
Från Salem till Brinken här näst,
Linus till dagis, Camilla skit sjuk och det är inte så kul.
Men jag tar pojken till dagis och sen hem. Vilken tid det tog i dag :)
Men nu är jag hemma, en kaffe innan tvätten.
 
Vi har inte så mycket tvätt, eller jag har inte mycket
Nea har massa. Hennes sessor byter kläder ett par gånger om dagen.
Alltså jag skojar inte, Jolin kan byta tre - fyra gånger om dan helt
otroligt. Hon har klänningar för olika saker hon skall göra.
Jag brukar säga... använd prinsesskläder :)
 
 
Söta barn. nå väl lite städande och torkande och plockande,
Hur i helvete skall jag orka med detta i långa loppet.
Jag måste anställa en städerska.
 
 
Nå ja nu är det bråttomt barn skall hämtas i Salen 14.30,
Det går till slut, jag plockar Linus också. Han och Joline vill
leka men det går inte i dag jag skall iväg.
Jag lovar i morgon.
 
Så alla barn på rätt plats och jag kan nu fixa mig för att
träffa Ingela i Gamla stan. Tar Bumble Bee ner till gropen,
här finns det plats vill jag lova.
 
Tåget till T-Centralen och tunnelbana till Gamla stan.
Här står hon nu, vi går på ett fik och tar en latte,
snackar lite om ditt och datt.
Nu skall vi på Chakra balence dance.
Vilken grej, vi går igenom alla chakran och har fri
dans till dom med härlig musik. Vi håller på i en och
en halv timme. efteråt är man lyft vill jag lova.
Både jag och Ingela är tagna så pass att vi vill gå på kurs :)
Den startar i februari. Så härligt det kommer att bli.
Tycker vi båda faktiskt.
 
Jag och Ingela tar oss till centralen, hon skall ta bussen till 
Henriksdalsringen och jag tar mig till Tumba.
Väl hemma skall jag nu göra kväll och
njuta av min kväll.
 
Tack för i dag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0