En dag att bara vara

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.3
FREDAG 170120
 Fabian & Sebastian
GRATTIS 
  
DAGENS CITAT.  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Gubbens klocka ringer och han stänger inte
av den, jag ber honom stänga av de. 
Men han tar nu på fel knapp så
radion kommer i gång.
 
Jag blir en smula grinig och känner att jag inte
kommer att somna om. Nu är jag grinig varför
skall jag gå upp klockan 05.20 för???
 
Upp och fixar frukost skall bara ha en lugn frukost.
Ger Haylie välling. Så skall jag njuta lite av en kaffe.
Klockan tickar och då är det bara att
köra barn till dagis/skola.
 
Linus tur sen 8.10 i dag.
Han blev glad att slippa traska till sitt dagis.
Det tar inte så lång tid att köra ner han heller.
Och sen hem och slänga sig på soffan.
 
Somnar och vaknar till vis 11 tiden , oj nu måste du vakna Nea.
Du skall i väg jö, så hon hoppar upp och sen sticker vi iväg.
Jag lämnar henna i Salem och sen är det bara att lämna nyckeln till 
Jimmie som väntar hos Messe.
 
Hem städa lite och så är det ju full fart igen.
Jag är trött som en gnu om dom nu är så värst trötta.
Får ett samtal av Juhani som vill att jag hämtar dom i Jordbro.
 
Ja ha ja ja ja jag får väl göra det så han och trollet kommer hem.
På vägen hem tar jag in vid Willys och handlar.
Det skall bli pannkaka i dag.
 
Jag fodrar ut mat till tre hungriga tjejer först, vi andra tar maten senare.
När alla smet är stekt, så åt jag för fort igen, oj vad ont i min mage jag fick.
Det var mindre bra.
 
Känner att kvällen kommer att vara tidig i dag, satan i gatan vad trött jag är.
Jag känner mitt huvud, det är lite yrslig och segt.
Jag bör nog somna tror jag,
vad är klockan??
20.35
 
Ingen tid för en super farmor....
Men i dag är det det.
Tack för mig.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0