En dag på soffan

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.4
TISDAG 170124
Erika
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT. 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja då är det en ny dag och jag är uppe för
att fixa en god och njutningsfull
frukost.
 
Kan vara svårt när alla vill ha tag i mig, farmor
hit och farmor dit. Jag känner mig en smula irriterad.
och det får man göra för att jag är så trött.
 
Kan vara åldern så klart, sen är det tungt med storfamilj.
även om det skall bara för ett litet tag.Men med lite
små andnings stunder kan man 
överleva.
 
Men jag skall ta det super lugnt i dag inga saker som
är måsten och det känns bara bra. 
Ja jo  köra barn till Salem.
Ett måste.
 
Det är bara att köra och sen lämna av där dom skall av.
Efter Salem är det Brantan, där väntar en Linus.
Han kommer också till dagis
i tid.
Ja då kan jag väl lägga mig i soffan och softa hela dan, 
minst fem timmar. Kan ju inte sitta fel.
Kör hårt.
 
Haylie mår inte så bra, hon har hosta och feber Hugo.
Håller henne upprätt för lungornas skull.
Oj vad slem hon har.
 
Jag lova Jolin att leta fram en Tarzan film.
Hitta den på youtube. Ja va bra den skall vi titta på
i kväll och det blir bara bra tror jag.
 
När man har det som skönast inser jag att tiden rinner iväg.
Så hämtar Linus först och hem med han. Sen iväg
till Salem och plocka barnen där.
 
Då är det bara att vara lugna och fina hemma,
Men lite strul är det så jag blir ledsen.
Men allt lugnar sig till slut.
 
Middagen klar och jag, Ari och barnen, föräldrar är och handlar.
Och det blir till och med att Haylie äter lite.
Härligt.
 
Efter middagen kollar vi på Tarzan.
Vilken bra film, mins att jag titta ofta på den med Juhani.
Nu har även Joline och Haylie fått Tarzan feber.
 
Det blir även kväll i dag,
så nu tar jag mig i säng.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0