En trött dag

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.3
TORSDAG 170119
 Henrik
GRATTIS 
 
Inget citat i dag
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Oj vad jag är trött och slut i dag, känner inte för att
köra barn till Salem idag. Det är näst intill
omöjligt att komma ur sängen.
Jag har en hög säng
bara sätta ner bena.
står upp :) .
 
Ja ja jag fixar frukost och kollar klockan.... men va???
Den var lite mycket då da, nästan sju. oj oj, bäst
att sätta fart. Nea lite trött och irriterad 
hon med, sovit dåligt??
 
 
Hinner peta i mig kaffe och smörgås.
Alltid något, lite så känner jag i dag. Men såna
dagar finns också.
 
Nu då kom igen barn till Salem, sen ner till Linus,
han skall till sitt dagis. Oj nu är det i alla fall bara hem och sova.
Men kollar bara lite på FB bara, vad händer här då???
Inget, jo grattis Ingela mormor igen till en tös.
 
Men du skall vi kolla lite second hand i dag innan ditt jobb??
Erikshjälpen har öppet i dag. Vi far dit men det är ju inte 
öppet före 12 va fan.....
 
Den i Eriksbergs industriområde då???
Ja den är öppen. Hitta lite saker där,
skitkul.
 
Nu kör jag henne till Stuvsta, till
studion. och så tar jag mig hem.
Det blev en bra förmiddag.
 
Hemma kollar jag till lite blommor och lite plantering blir det.
Har lite blommor som skall slängas och planteras om.
Så det tar min tid till 14.00, sen är det bara 
att dra till Salem igen.
 
Flickor skall hem och även en Linus.
Ja ha ja då är det ju bara att ta en kaffe
med min dotter. Hon har bakat bullar
och barnen får glass.
 
Nu skall vi hem och fixa middag, mos men korv,
Jolines favo mat, en super glad tjej blev det.
Vi äter och Jimmie kommer hem lagom
till middagen, även Ari.
 
Duscha barn gör pappa och jag fixa kaffe till mig och Ari.
Har fått svar från Eva, hon har det lite tufft just nu men hoppas
det slutar bra för henne och brodern .
Tänker på dig. 
 
Kvällen anländer med lite slapp och koll på TV. 
Jag är lite trött och behöver sova nu.
 
Tack för i dag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0