Helg igen... :)

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.3
LÖRDAG 170121
Agneta & Agnes  
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT. 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
God morgon på dig, kul att du kom in och
kolla läget på min dag. Jag har just vaknat och det är full rulle mitt hus. Det har varit det ett tag.
 
Min frukost är viktig för mig som du vet
om du läser min blogg med jämna mellanrum 
eller varje dag.
 
Ock som du vet har jag en speciell frukost. 
Läser lite på media och på facebook. 
Tar min kaffe och smörgås
till den, kaffet alltså.
 
Jag kommer att ha lite barn här hemma
Joline och Haylie är hemma och 
Linus kommer också. 
 
Pannkakor till lunch alla barns favorit. 
Det är bara att fixa och se till
att alla får sitt.
 
Kaffe för mig och är lite gott, sitter aldrig fel.
Nu skall man roa dessa ungar en liten
stund och att dagen går bra.
 
Flickorna skall i väg och jag kommer allt ha
Linus ett tag till.  Jag tror Inte det skall vara
så svårt att underhålla honom.
 
Middagen kom och Juhani vill att jag 
fixar den. Jaha ja här sitter man 
och latar sig och vill att jag
fixar allt.
 
Thomas kommer vid 18.30 tiden och hämtar upp
honom, han blir glad och vill iväg på en gång.
Han vet exakt vad han vill.
Tack och hej då.
 
Lägger mig på soffan och kollar på tv.
Det handlar om djur på zoo.
Riktigt kul. 
 
Ari får sex rätt på travet, kul för han.
Här kommer familjen Annorlunda 
hem, trötta barn och lite
stök blev det.
 
Pappan har fixat högtalare med en mic 
så armen börjar sjunga och skrika
i exaltering. 
 
Det blir lite tårar förstås men det är
min son som ser till att jagöra blir
arg, han kan reta upp en till tusen.
 
Slänger mig i sängen  och kollar på tv. 
Kvitto på Passvägen. 
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0