Hur bli det nu?

SUPER FARMORS BLOGG 
V.4
FREDAG 170127
Göte & Göta 
GRATTIS  
Grattis kära braor och älskade far på er
namnsdag
 
Förintelse minnesdagen
 
DAGENS CITAT. 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vakna av min klocka, ett av barnen skall upp och duscha.
Ja jo så kan det vara men ja som sover som en kratta med 
diverse smärta....ingen hit.
 
 
Fixar frukost och det känns längtans fult.
Hinner inte njuta så mycket av den
jag har annat att göra också.
 
Efter mitt psykbryt i går kväll blev jag totalt tömd 
på min lilla energi som jag har, rapporten från sjukhuset är
inte så upplyftande. Men hon är i alla fall på rätt plats för att få
den hjälp hon behöver just nu.
 
Även om det är tufft för anhöriga att veta och se så blir det bra.
Jag har lite kontakt med Camilla, vill du komma och hänga med
din mamma idag? Jo jag kommer framåt lunch, jag har lite ont i
dag, sa hon.
 
Jag lägger mig på soffan och messar lite med Maria och
kollar på tv, Dr Phil. Sen kommer Camilla hon är lite
irriterad men det går över sen.
 
Jag ber henne om hon kan köra mig till Willys,
Så jag kan handla lite och det kan behövas.
Jag får ju inte bära med min vänster hand och
den skall bara vara på en lugn plats.
 
Vi kommer hem och tar en fika så klart, jag och min dotter
älskar att fika. Jag får ett samtal av Nea och Jimmie,
nu är det på G med något, dom väntar på läkaren 
skall komma.
 
Det skall också komma paket till familjen som Juhani skall ta emot.
Så vi har nu massa paket som skall vidare till förrådet.
 Men det kommer säkert att stå här ett tag
till eftersom föräldrarna inte kommer
att vara hemma på ett tag.
 
Och här kommer nu ett samtal och det blir genast så 
rörigt, barn är uppgivna Juhani dör en smula
inuti. Haylie blir flyttad till Solna.
Men när skall det ta slut???
 
Jag är super farmor, jag lovar mina fina hjärtan
jag tar hand om er. Inget skall komma i vägen för ert bästa.
Vi tar en dag i taget och vi vet att vår krigare är på de bästa stället.
 
Så jag har kaffe rep med Camilla, Thomas, Linus, Johanna, Amanda, Joline
och min fina kille Juhani. Ari snackar med släkten i Happis.
Thomas har köpt bullar så nu frossar vi.
Gott Tack Thomas.
 
Jag skall få i barnen Pizza i dag, blir nog inte så lätt.
Men lite åt dom i alla fall. Jag var inte häller så hungrig.
Gubben käka lasagne.
 
Skall göra kväll för barnen och sen skall vi sova när tiden är inne.
Joline skall duscha och hon kommer att tvätta håret så de så.
Ja gumman det fixar du så bra.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0