Jag lämnar detta år nu

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.52
LÖRDAG 161231
Sylvester
GRATTIS 
 
Nyårsafton
 
DAGENS CITAT.
 
MASSERA ÖGONBRYNEN
 
Du gör det intuitivt när du känner dig pressad,
men du kan göra det medvetet. Bearbeta
de avslappnande akupressurpunkterna
runt pannan genom att massera
ögonbrynen med utåtriktade
rörelser. 
 
av:
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Har sovit som en stock, hur fasen kommer det sig???
Jag har nog aldrig sovit så hårt tror jag, aldrig så
länge i ett sträck. Det känns bara bra
massa oro som lättat från mitt sinne,
och nu kommer karpaltunneln
vänster bli av och min fot
också.
 
Min dag börjar med en frukost som kommer
att lyfta mina sinnen till skyarna. Att
detta mål är viktigast vet ju alla,
sen är det upp till dig att
göra lyftet med en
god frukost.
 
Lite koll på media skall det bli nu, måste se vad som
händer i stora världen och på Face book.
Det är ju då bara att köra.
 
Det är en slö dag med lite att göra, inget handlande
inget planerande bara att vara. Lugnt och stilla.
Inte en liten rackarunge som vill ställa
till allt som det bara går.
 
Sen kommer Juhani och Ashani upp och Nea och Jimmie
kommer hem och huset förvandlas till ett inferno.
Familjen annorlunda skall till Södertälje med 
familjen Karlsson dom skall
till fam. Westerberg/Karlsson.
Gott nytt år till er.
 
Jag och gubben har inte bestämt oss, undra vad vi skall 
göra. Helt klart räknar han med att jag skall köra.
OK kul....
 
Familjen Annorlunda far i väg och jag åker till gravarna.
Måste önska bror, mor och far gott slut och gott nytt.
Det gick fort en och en halv timme.
Sen hem.
 
Middag med gubben, Juhani och Ashani.
Alla ställen vi hade tänkt oss var stängra så
det blev Robbans, sallat för mig och gubben och
de unga tu åt kebab.
 
Vi kör dom till Tullinge där dom möter upp fler innan dom drar till stan.
Jag gillar inte att han är i stan, han kan nog ta hand om sig men
det är många dårar där ute.
 
Jag och Ari åker till Eriksberg, gubben vill se alla
fyrverkerier från våning sju uppe på berget.
Han blev som ett barn, oj var jag skratta.
Men nu har han fått uppleva det.
 
Väl hemma igen är klockan 02.00
Nytt år och allt :)
 
Sängen väntar och jag kommer att lägga ut bilder från 
gravarna i dag, senare när Juhani har hjälpt mig.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0