Linus dag

 
 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.5
MÅNDAG 170130
 Gunilla & Gunhild
GRATTIS  
 
Linus
på din 4 årsdag. 
 
DAGENS CITAT. 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
I dag har ett telefons larm ringt var femte minut från fem.
Och jag spillde ut ett glas brustablett på data bordet.
Tänk att denna dag skulle vara så stökig,
griniga ungar också.
 
Då skall jag försöka komma åt min frukost
så jag får min frukost och lite media
span på det.
 
Världens media på Aftonbladet.
Här står det bara om massa elände, jag får allt fixa en skvallerblaska
istället. Inge kul att läsa om bomber, skjutningar, olyckor eller annat skit.
Nä jag skiter i detta hoppar över läsningen.
 
Jag beslutar mig för att köra Ashani till skolan, ta en fika hos
Camilla och sen tar jag, Juhani  Och Ashani en sväng på IKEA.
Dom behöver en spegel i rummet.
 
Dom hitta en svart spegel, Vi lämnar av henne vid skolan 
efter lunchen med Thai mat. Vi blåser hem för jag måste hinna
fixa hemma och present till Linus.
 
Klockan tickar i väg och nu skall barn hem.
Jag hämtar Linus och lämnar han,
sen far jag till Salem och plockar några barn.
 
Vi far hem och middagen i dag är fiskpinnar,
alla barnen åt detta med aptit.
så det är ju bara att veta.
 
Vi skall på kalas, men innan dess får jag reda på att Haylie är tillbaka på HS, och utan
syrgas och annat skit. Hurra det går mot rätt håll. jag känner mig så upprymd.
Så härligt så bra och allt annat.
 
Nu kan man gå på kalas med huvudet högt jaja men.
Här blir det glassbil och kakor, massa gott som vanligt.
Det är nu bara att räkna in alla barnen och så har vi fest.
 
Några kort
Tårt bilar
Joline, Johanna och Amand
Linus
Joline
Linus så glad.
Han spelar sitt egna första spel
Joline och Johanna kollar på när linus spelar
En av de bästa pressenterna "Paw patrol"
Min dotter 
 
Nu är vi hemma och tjejerna skall i säng.
Pronto trött Hugo hoppa i säng.
  
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0