Ny helg

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.2
LÖRDAG 170114
Felix & Felicia
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
TÄNK EFTER FÖRE
 
För att slippa pressen med skulder bör du
fundera över vad du har råd med, långt
innan du funderar på vad du gärna 
vill köpa.
 
  av:
Paul Wilson    
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Efter en natt med många vakna stunder och tidig
morgon är jag nu i full gång med dagen.
Frukost
 
klar och avnjuten, Kaffe på den är också klar,
det är påtåren som gäller efter en skön dusch.
 
Så nu har morgon gått över till förmiddag och lite lätt
planering för dagen. Först är det ett samtal till
Norden, någon som försöker komma åt mina
fjuttiga pengar på kontot :)
 
Stor hjälp fick jag och jag skall hålla koll :).
 Tråkigt bara att det händer såna saker.
Ja men nu hoppas jag att det
skall gå bra.
 
Jag har hand om barnen fram till klockan 11.30
Då väcker jag frun och säger att vi skall åka nu.
Så det är bara att fixa sig och sen åka ut på hus jakt.
Vi åker norr ut, mot Märstahållet.
Här ligger ett område med massa hus som man kan
köpa och få uppbyggt. Massa ideer och några hus som är
intressanta.
 
Det tog lite över två timmar.
Satan vad ont i min fot jag fick och det 
kan jag lova att nu ångra jag mig att jag  gick där så länge.
 
Men nu tar vi oss hemåt, jag skall kolla efter en kamera
på NetonNet, men nej nej inget där.  Då far vi mot
Kungens kurva, men där är allt slut.
Fan jag blir sur satan.
 
Väl hemma så blir det ju att vi skall vänta 
på middagen, det blir nu tacos alla Nea.
Helt underbart gott, jag gillar
tacos.
 
Det är nu kväll och jag vill bara ta det lugnt och inte
göra många saker, så en lugn kväll framför mig.
Tack för i dag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0