Oj jag har en helt ny vecka att jobba med

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.4
MÅNDAG 170123
 Frej & Freja
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT. 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
OK ny vecka och en massa saker att stå i.
Men jag tar allt en dag i taget och en sak i taget.
 
I dag är det alltså en måndag och jag har en frukost att
avnjuta, tänder ett ljus så jag kommer i stämning att kunna avnjuta
den på hög nivå
 
Kollar lite vad världen har haft för sig. Inte är det mycket att komma med.
Det blir bara ett barn till Salem i dag, så det går fort och smidigt.
Jag tar Linus också och lämnar över honom på
hans dagis.
 
Hem igen, det är ju tvätt i dag, jag skall också ta lite täcken i dag.
Kan vara bra att få dom tvättade innan min operation.
Så lite kaffe hinner jag med innan.
 
OK det är ju då full rulle i tvättstugan.
Herre jävlar vad tvätt,
Men det flyter på.
 
Fixar liten lunch till två av flickorna, den tredje äter inte mycket
alls. Hon har feber Hugo lilla grisen.
 
 
Ja får ett samtal från röntgen i Skärholmen, de har ett återbud att ge mig,
i kväll. Hurra ja den tar jag så det bara blir gjort. Snart kommer jag att få veta vad
jag skall göra med min fot. Jag skall vara där 17.00 tack och bock.
Plockar upp sista tvätten och vi är klara 13.55
 
Jag far ner till Willys och handlar och ser till att det kommer
hem mat till huset. Massa saker skall handlas och fyra
kassar får jag också in i bilen.
 
Upp med dom och så iväg med Amanda till VI hon skall ha lösnaglar.
Ja det är ju bara att fixa det då. Har haft känningar Hugo i
dag det är inte bra.
 
Klockan tickar på och jag måste nog åka till Skärholmen nu.
Kommer till röntgen och det tar sin tid, jobbigt att ligga
stilla så länge.
 
Klar då tar jag och kollar om jag hittar något roligt när jag
ändå är där. Men inte då...HH strumpor till Ari.
En sak till mig, lite magneter.
Hem.
 
En sväng förbi Camilla, jag har Linus
platta. Så nu blir han glad.
hem skall sova nu.
Trött.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0