Oj Vilken dag, hur kommer det gå

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.2
FREDAG 170113
 Knut
GRATTIS
 
Tjugondedag jul
 
DAGENS CITAT.
 
INSE ATT DI KAN VÄLJA
 
Antingen du vet om det eller inte, så har du
nästan alltid ett val. Konsten är att
upptäcka det. 
 
Och när du förstår att du har ett val,
känner du dig fri.
 
  av:
Paul Wilson    
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Nu kommer en ny dag och det är en fredag.
Hur denna dag kommer att se ut har jag ingen
som helst aning om, det kan du läsa om 
här  om du fortsätter raderna ner.
 
Nej det är inget om mat mer än det jag äter,
det är inget om extrema saker som händer.
Nej det är bara jag och hur min dag är.
En enkel och allmän blogg dag :) .
 
Johanna väckte mig i dag och berätta  att
hon har ont  magen.  Undra om det är så att hon
har suttit och blivit lite kall ....
 
Ja ja nu skall min frukost fram.
gör välling till Haylie som också är vaken.
Jag har en liten söt tjej bredvid mig som kollar
när jag skriver.
 
Utanför mitt fönster är det plus 2 grader .
Det stod att det skulle bli minus 7,
hoppas inte vill få sol massa
sol :)
 
Då åker jag med tre stycken till Salem.
Det går på ett kick för otroligt nog är det inga
bilar ute eller rättare sagt det var få
bilar ute.
 
Allt gick som det borde, inga problem inga svårigheter.
Tar mig hem och tar en kopp kaffe. Nea kommer på att vi
borde åka till Pulsen i Flemingsberg.
 
Så det gör vi, vi handlar sallad på längden , höjden och tvären.
Sen måste vi ju kolla in nya ICA MAXI i Flemingsberg.
Stor och ljus lokal med massa saker,
snyggt design om man kan säga så
om en mat affär.
 
Breda gångar och och luftigt.
Ja det var en bra affär hit går jag igen.
Och skanna kan jag göra där också så det är så bra.
 
Nu är det bara att köra Nea till jobbet..
Inga tatuerare på plats det är väl lite skamligt
att dom inte tar jobbet på allvar.
 
Men jag lämnar Nea och kör ner till Tumba
där byter jag skjortan, får pengar tillbaka av rea 
byxor, och fixa en tröja till Nea.
Lämna in mina skor
på lagning.
 
Så nu är det bara hem som gäller.
Jag och Johanna äter lite lunch sätter på
kaffe och njuter lite av ledig tid.
 
Jag plockar upp Linus vid 15 tiden och det blir
lite kusin lek hemma hos mig. Barnen kommer nu hem
och vi kan ju ta lite fika eller så. 
 
Camilla kom och tog en kaffe och sen var det middag på G,
Sallad med massa olika saker. gott som bara den. 
Vi blev många vid borden, Thomas kom och
lika så "Harry".
 
Johanna har ont i magen och vill inte äta,
hon ligger på sängen och har ont satan i magen.
Det blir en sväng till sjukan för mamma och pappa.
 
Jag kollar barnen och sen är det väl bara att
vänta hem dom för inte blir det någon lång tid på
sjukan eller så blir det vidare till Astrids sjukhus..
 
Haylie vill inte sova utan stökar runt en hel del.
Joline kommer till min  säng för att somna,
hon är as trött.
 
Vilken kväll det blev.
Lite slappa för kvällen och lite TV.
 
Tack för i dag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0