Operations dag

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.4
ONSDAG 170125
 Paul & Pär
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT. 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Gubben skulle ha petat på mig lite tidigare i dag,
skall ju förbereda mig på operationen, jag är
lite stressad över det så klart och
det är jobbigt i sig.
 
Men skit samma min dag är i gång och
frukosten ligger först eftersom duschen
är ockuperad av ett barn.
 
Duschen före påtåren, det var ett smart drag då jag känner en 
skön känsla efter duschen och det är en avslappnad känsla
jag gärna har kvar länge.
 
Oj då nu är det bara att köra barnen till Salem,
klockan är mycket. Det går ju bra och sen
är det Linus tur. Jag kan lika bra ta den
vägen hem.
 
Hemma hittar jag en Hayli, oj inte så fräsch.
Lilla gumman mamma är en smula orolig,
och så är jag med så klart.
 
vi softar ett tag och har lite samtal att ordna med
både hon och jag. Lite lunch och kaffe på det, jag skall
snart ge mig av till Liljeholmen för en operation på min
vänster hand, karpaltunneln.
 
Jag åker kommunalt och det är en bedrift i sig. Tar hur lång tid 
som helst tycker jag, men så är inte fallet 38 minuter från 
Tumba till Årstaberg, Årstaberg till Liljeholmen.
Framme.
 
Satt uppe på Ortopedin 14.40 god tid och i ordning som det skall.
Min läkare var en smula sen och jag hamna på bordet 40
minuter sent. Ingreppet starta 15.50. Klart
16.15 lång tid, (i vanliga fall tar
ingreppet 7 min).
 
Gubben var orolig och har ringt, men det hade han
inget för jag var ju inte klar.  Men till slut kunde jag ringa
och säga att jag är sen. Jag var tvungen att vänta en stund
så det inte börja snurra i skallen.
Klar
 
Nu är vi på G hem, skall fixa lite mat till tjejerna som väntar hemma.
Haylie och föräldrarna är inte hemma dom är på HS.
Men vi klarar oss här hemma.
 
tar lite kaffe efter maten och skall nu lägga mig,
ont satan har jag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0