Relaxa i dag.

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.2
TORSDAG 170112
Frideborg & Fridolf 
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
BLI VÄN MED EN MASSÖR
 
Eller en skönhetsterapeut.
  av:
Paul Wilson   
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är morgon och jag njuter av en frukost som blir
avbruten hela tiden av barn som är griniga eller
stressade att plånboken är borta.
Barn....
 
Nå väl skall njuta en kort stund av kaffe och macka.
Då skall jag till Salem med ungarna, det är 
lättast att jag kör det går fortast.
 
Sen drar jag ner till badhuset för att kolla om Johannas
plånbok ligger där. Men nej då inte gör den det.
Nea ringer och behöver komma ner till Volvon.
OK jag hämtar henne.
 
Ingen plånbok finns där heller, vi far hem igen.
Väl hemma tar Nea bara bort skockorna ur hjälmen
som hänger på kroken, ha ha där ligger den.
Så då löste vi detta.
 
Vi skall ta sällskap en bit mot stan, hon går av vid
Stuvsta och jag far in till T-Centralen. Snacka om
att jag blev förvånad. Fel tåg och allt blev ju
försenat. Av vid centralen och ner till tunnelbanan.
Av vid Gamla Stan och bort till stället där
jag träffa Ingela.
 
Vi går ner och sätter oss i stolarna och sen njuter vi en lång stund,
40 minuter och så skönt, dock blev det kallt när man var klar.
Lite för kall faktiskt.
 
Vi tar en promenad längst Västerlånggatan bort mot centralen.
Stannar för lunch 13.30 lite thai buffé. Alltid lika gått.
Vi snackar om allt möjligt. Lika kul varje gång
vi ses. Hon är en fin människa med
massa värme :)
 
Jo just ja vi skall ses redan nästa vecka, vi skall gå
på en balansering av chakran med rörelser.
Spännande.
 
Vilken dag och vilken kväll.
Jag illa förbi Camilla på kvällen här.
Skulle ju varit hos dom i går.
Han goa med Linus.
 
En trevlig kväll och massa go fika.
Hoppas det kommer gå bra med köket för dom.
 
Nu skall jag kolla på CSI
 
Tack för i dag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0