Röntga foten

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.1
MÅNDAG 160102
 Svea
 
 
Grattis
 
Amanda på din
födelsedag.
Grattis
 
Grattis 
Anette Part.
 
DAGENS CITAT.
 
SOV PÅ EN
PATCHOULI KUDDE
 
Stänk tre droppar patchouliolja eller
kamomillolja på huvudkudden
några gånger i veckan, så får
du en lugn och härlig
sömn.
 
av:
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
I dag är det lite spännande när jag skall till röntgen med foten.
Men först är det ju bara morgon rutiner som gäller.
Så upp och hoppa så kör jag igång.
 
Frukost.
Som vanligt just nu är den före allt annat.
Njuter  av ljus och min goda frukost.
Kollar lite på median,
vad har hänt.
 
En kopp kaffe
och min dag är så på G att jag är supernöjd.
En dusch och på med kläder. Har sätt att snö ligger på backen.
Ganska onödigt nu när julen är över. Jag är av den sorten som vill ha en vit jul.
Så tomten kan landa bättre och för att det är ljusare och finare i naturen.
Men efter som vi förstör moder jord blir det inte så mer. 
 
Det är nu så att jag skall till läkaren Andreas på
vårdcentralen klockan 10. Det är ju bara att skrapa
rutan och se till att komma i tid.
Väntar fem minuter.
 
Klar på 30 minuter och då tar jag en fika hos Camilla.
Linus sitter och spelar Alfons Åbergs spel.
Han sortera sopor för att få bräder
till träkojan. Riktigt bra vill jag lova.
 
Nä nu får jag åka mot Skärholmen och få foten röntgad.
Kommer dit 11.50 och får reda på att jag skall magnetröntga foten.
Då skall jag vänta på en fkallelse från läkaren.
Skit.
 
Handlar en present till Amanda.
Sen hitta jag ett hårband till Joline.
Hon vill ha som sjöjungfrun Cora.
Vilka ideer hon har.
 
Jag tar en sväng ner till Camilla med Haylie,
hon ville leka lite med Linus. Tar en
fika och sen kolla lite på tv.
Blir as trött.
 
Men sen är det väl då bara att
 åka hem och äta mat.
Korv med bröd.
Det blir ju kalas sen.
 
Dom som var där en dag som denna är;
Johanna, Haylie, Joline, Lillevie, Kim,
Ari, Ashsni, Juhani,, Anthony och jag.
 
Hon fick ett par presenter och hon är nog nöjd med det.
Vi rundar av vid 20.30 och tycker att det kan börja fixa
sig för sängen. Barnen måste vända timmarna och
sluta sova hela dagar.  
 
Här är lite kort.
Tårtan
Haylie
Amanda
Här med ljus och allt
Johanna
 
Dom andra vill inte vara med på kort tråkmånsar.
 
Tar en stund med lite tv.  
 Slut i rutan
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0