Sista dagen på Januari

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.5
TISDAG 170131
Ivar & Joar 
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT.
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Men vad svårt det var att komma upp i dag, har fått dagis baciller på mig
så jag har sovit som en kratta med öm hals och snorigt.
Har vaknat var tionde minut med väldigt täppt näsa.
 
 
Jag har fixat lite frukost till mig och skall inta den.
Det finns ingen plats som just i dag är tyst och snäll mot
mig så jag får peta i mig frukost utan att få den ro jag behöver för
en bra start.
 
Hux flux är klockan så pass mycket att vi måste åka
iväg mot Salem. Alla barn in och så iväg, lite små tjafs blir det.
Men resan överlevde lika så jag.
 
En fika på vägen hem hos Camilla, en latte sitter inte fel.
Så nu tar jag Linus ner till dagis och sen hem och vila.
Ont i halsen och seg attans.
 
Vila i ett lugnt och tyst hus :) jo det kan jag.
Juhani med flickvän rör sig nu mot Flemingsberg.
Jag har ätit lunch och nu skall jag softa till klockan
närmar sig 15.30.
 
Middagen är påbörjad potatisklyftor och falukorvsskivor.
Grönsaker, men ingen sås....om jag gör lite senapssås :)
Kan ju bli smarrigt.
 
 Maten var helt OK och såsen vart inte av.
Gör inget för korv är gott med senap också.
Jag har lovat att hjälpa Nea med tvätt....
Vilket är nu klockan 18.00
 
Juhani hjälper mig en smula, dock inte så mycket som jag skulle
vilja. Jag har två svaga händer, en är ny opererad och en är bara svag efter
en operation. Hur tänker han egentligen???
Klar till 22 i alla fall.
 
Nå ja jag bör göra kväll nu så jag får vila min
stackars hand och min förkylning.
Då så tack för i dag och kul
att du läser detta.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0