Slappar dag

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.4
TORSDAG 170126
 Bodil & Boel
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT. 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vakna 5.10 och väckte barn som skall duscha, och börja
fixa sig, mycket duktiga tjejer. Jag lägger mig igen och
vilar lite till.
 
Hör att min son är uppe och fixar med barnen.
Går upp då så Ari kan hjälpa mig med
kläder som skall på.
 
Fixar frukost till mig och det är min stund på morgonen.
Men den är ju inte så stillsam som jag vill, men
bra i alla fall. 
 
Kaffe till nyhets läsning det är inte illa alls.
Hela huset blev tomt på två minuter.
Jag är ensam...men va???
 Är det sant???
 
Nej nej Juhani ligger och sover.......
Jag slänger mig på soffan och spenderar lite tid där.
Mobilen måste tyvärr laddas, så klart så ringer Jimmie
och jag hör den inte, en sur Juhani kommer med den och säger
att jag borde ha koll på mobilen.....
 
Eller hur tror alla att jag laddar en lur med min hand eller!!!!
Puckon, nä men lite uppdatering om Haylie och hur han skall göra
med flickorna. Jag får i alla fall lite fika sällskap av min dotter och hon
har semla med sig till mamma. Tack gumman den var god.
 
Nu är jag ensam igen, Camilla åkte till läkaren och
Juhani åkte till flickvännen. Jag tar ensiesta i soffan.
Helt apropå blev klockan 16.15 oj middag... bäst att fixa lasagne.
Gott skall det bli.
 
Gubben kom 17.30 vi väntar en stund på att flickorna skall komma hem.
Till slut kommer dom, trötta och hungriga, alla utom Jolin.
Lite mat kom i alla fall i hennes mage.
 
Fika besökt av Kim och Lilla hon.
Snack om dit och datt massa skit faktiskt.
Men det börjar bli kväll nu, barn i säng och
även jag vill komma på Miami CSI
  
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0