Vad skönt en söndag

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.1
SÖNDAG 170108
 Erland
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
STÄNG AV OCH SÄTT PÅ
 
Elektriskt ljus, TV, Datorer, Lysrör...allt detta
ökar spänningarna i kroppen.
 
Ironiskt nog kan man känna lindring genom
en annan elektronisk apparat - en 
joniseringsapparat.
 
av:
Paul Wilson  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 Vakna två och fyra i natt och sen halv sju.
Oroligt, ja men varför ...vet ej.
Så var det i alla fall.
 
Nu skall jag meka lite god och njutningsfull
frukost :)
Fil, musli,smörgås, kaffe.
Det är inte illa, en god
start på morgonen.
 
Jaefter att ha njutit av den goda frukosten skall jag nu ta en koll på
vad som hänt i världen och på FB, hoppas det har varit lugna
gatan. Jobbigt med massa skit jämt.
Intar mitt kaffe under tiden. 
 
Oj vist ja en sån där dag man har i tvättstugan :(.
Skall precis gå ner till tvättstugan när det
blir karamba pannkaka och jag skiter i tvätten.
 
Arg som ett bi och så djävla arg har jag inte varit på många år.
Är så arg att jag mår illa. Lägger mig en stund så värsta skiten lägger sig.
Bäddar och tycker att allt är skit.
 
Fixar lunch till Haylie, Joline får när hon kommer upp från tvättis.
Jag sitter med dom för att dom skall äta. Jag mår 
fortfarande illa.
 
Tar en ny tid till mig, i morgon klockan sex.
Så nu är det tryckt stämning, ingen hade räknat
med att jag skulle bli arg.
 
Men att behandla mig som skit nä där går min grens.
Jag gör vad jag vill och ingen skall styra mig.
Passar det inte, ja ha så synd då.
 
Juhani börja fjanta och tror att jag 
skall bara skita i det han kläcker ur sig.
Nä du gubben lilla den fjanten går inte.
 
Min dag är som vanligt hemma, hemma och hemma.
Passa kids vi skall bara, vi skall hämta och ja vad mer??
Juhani har dragit på bio med Amanda, sen använder han henne för att 
bli hämtad, alltså vilken jävla skit.
 
Nä min dag är inte så rolig så jag lägger ner för i dag. Blir bara arg när jag skriver.
  
Tack för i dag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0