Vandrar vidare i januari

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.2
TISDAG 170110
 Sigrud & Sigbritt
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
RENSA BORT STRESSUTTRYCKEN
 
Stressuttryck som "Jag måste", "Jag är tvungen"
och "Jag hinner inte" ökar pressen. Var
uppmärksam på sådana utryck i dina
tankar ocg ditt tal, och ersätt dem
med mer avspända uttryck som
"Jag kanske ska", "Jag tänkte!,
"Jag ska ta mig tid".
 
  av:
Paul Wilson   
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är det en ny dag som startar mes att jag blir väckt.
Hur fan tänker dom nu?? Jag vill sova en timme till
åtminstånde. Allt är so ett snurrande hav i min
skalle. Trött satan.
 
Men eftersom jag börjar med en kaotisk morgon
hoppas jag på en bättre dag.
Ett, två, tre nu kör jag.
 
Frukost
En god nyttig och bra frukost är i alla fall en bra
start för min kropp och själ. Den är dagens
viktigaste som jag känner det.
 
Barn skall till skolan och jag kör dom, 
vilken snäll farmor dom har....
Super farmor var det ja :)
 
Väl hemma igen upptäcker Camilla att Linus inga vantar har.
Ja dom ligger ju här :) Så jag åker ner med dom.
Vilken tur han har :) Nu kan han leka ute :).
Skall passa på att tanka :)
Men var är plånboken??
Hemma.
 
Sen hem igen, skulle ha tankat med det var så 
att min plånbok ligger hemma. Hur smart är det??
Jag kommer upp och hittar en stressad Nea som skall till jobbet.
Ja ja jag kör dig.
 
Hem och en smula sur, det får bli innan jag plockar upp Maria :)
Tankningen alltså, Kul och höra hur hon haft det :)
Hon var Spanien förra veckan.
Mysigt.
 
Hon och jag fika på Sparks.
Jag fick en fin sjal av henne super fin.
Jag lägger ut den i morgon då jag skall fota den
senare.
 
Jag han med att hälsa på min dotter och hennes son Linus.
Dom har fått upp nästan alla skåp och det börjar se ut 
som ett kök igen. Spis,diskho, kyl och frys lite
dörrar sen så.
Nu är det bara hem och sen är det middag
det är lapskojs. Gott Middag med familjen Annorlunda.
Så klart dom är ju inneboende hos mig, ett pytte litet tag till.
Sen blir det eget stort palats :).
 
Vi behöver få barn i säng för att orka skolan och orka komma upp, 
tröttmössor finns det gott om i familjen. Amanda är nog vers hon 
är sällan klar på en och en halv timme, hon tar gärna tre timmar på sig.
Men jag kan inte låta Johanna komma sent på grund av slö syster Ha ha 
Nämen jag skall väl också lägga mig och kolla TV, massa bra saker i
kväll, så jag tar och stänger här och nu för att slappa i sängen.
 
Tack för i dag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0