Var är solen?

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.3
SÖNDAG 170122
Vincent & Viktor
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT. 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vaknade upp 05.30 av en liten flicka som ville ha
välling, inte så skoj direkt. Fixa det och lade mig igen,
då har hon en hosta av denna värld, i två timmar låg
jag och lyssna på den.
 
Sen kom en tjej till och ville kolla tv, och undra
varför jag ligger och kolla på Haylie,
gumman jag blundar och
försöker sova. 
 
OK det gick hon med på, sova blev det inte och det
känns nu kan jag lova, om jag är trött???
Inte ens förnamnet.
 
En kollar tv i mitt rum, en är i duschen och gubben
sover i vardagsrummet. De andra är i sina sängar och sover.
  Vilken röra jag som bör sova är vaken.
 
Dagens agenda är.....inte planerad har ingen aning om hur
dagen blir. Jag hoppas på en lugn och smidig dag
en sån man bara kan vara i.
Hoppas.
 
Då är det frukost på G till mig,
Kan sitta en stund här och njuta,
Hoppas jag hinner med kaffe också.
 
Jag och gubben tänkte ha en lite eftermiddag med varann.
Vi skall till Biltema och sen äter vi ute, far in till stan.
Det var inte i går..
 
Vi åt på en pizzeria och jag käka kebab,
gubben tog pizza. Smaka så där, men helt OK.
Vi skall kolla efter högtalare och lite sånt i stan.
Billebro heter stället med massa högtalare och annat.
Men han var inte nöjd så det blev inga högtalare.
Men vi fortsatte att leta på Net on net.
 
Där hitta jag en mobilladdare till bilen, nya hörlurar så jag kan
prata i telefonen, hörlurar till Ari. Sen drog vi hem åt.
Väl hemma skall jag köra Ashani hem till Jordbro.
Juhani följer med som sällskap till mig.
Vi har också Haylie med.
 
När vi åter kommer hem håller min son på med middagen, wok.
Min favorit mat så gott och jag kan säga att jag har två killar som lagar wok bäst,
Jimmie och Thomas, om man inte går pårestaurang .
 
 
Amanda har kommit hem och hon är så förändrad, de senaste
två veckorna har hon varit ett mönsterbarn, vi är stolta över henne.
Vilken fin manga docka hon är.
 
Njutit av middagen då min lur ringer, Camilla.
Hon skulle behöva lite kokt pasta.
Så jag fixar det och kör dit.
 
Nu är det ju kväll så
Lägger mig på sängen.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0