Då blir det vardag igen

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.30
170726
Jesper
GRATTIS  
 
 
DAGENS CITAT  
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 
Vaknat till en ny dag och till vad jag kallar,
sommarmorgon. Solen lyser, 16 grader och fortfarande sommar :) .
Det är sådant jag gillar och som jag villa ha. Jag skall inte hoppa runt så
mycket i dag utan jag skall bara umgås med Ellie ett tag till hon och Fredrik åker hem.
 
Men först nu tar jag och fixar till min frukost.
Fil, flingor, smörgås och kaffe. Det är viktigt att
inta den i lagom takt och inge stress, det tål inte min
mage måste jag säga.
 
Jag Ellie och Fredrik åker ner till centrum och springer på
Camilla och Thomas. Det vart liten fika och en pratstund innan
Vi åker åt varsitt håll. Jag har också beställt att kolla ögonen igen.
3 aug skall det ske hoppas det inte skiljer sig alldeles för mycket. 
 
Nå väl väl hemma kommer vi på att sakerna skall in i
bilen och det måste vi fixa lite snyggt. Stora kistan
med massa porslin och två låder som skall med
ner. Så nu har Ellie tömt källaren, då är det 
Camilla och  Jerry som har lite saker :)
Men vi säte oss hemma och pustar ut allt packat och
allt klart. Nu är det kaffe och så kollar vi på gräns
polisens jobb i Australien. Hårda killar och
tjejer. Ari kommer och då åker Ellie
och Fredrik.
 
Då har dom en två timmars resa till Fredriks föräldrar.
Jag och Ari skall bara fixa kväll. Skall kolla lite med
adressändring hur vi skall göra. Måste fixa lite.
 
Jag har några tv program som kommer, Dr, Phia, Miami CSI och
På andra sidan. Det är bra program och det är ju de jag tittar
på. Nu är det redan sent och jag vill sova lit, känner
mig trött och lite slut.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen   
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0