Ellie, vad gör vi i dag?

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.30
170725
Jakob 
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT  
Memento Vivere
(Latin för: Gläm inte att leva) 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
Då är det bara en ny dag och jag skall köra hårt i dag.
Dagen börjar med en frukost son vanligt och då kommer jag
att kolla runt på nätet vad som händer i lugn och ro. Men det blev
inte riktigt så, jag blev sittande och prata med Ellie om ditt och datt.
 
Jag ringer Botkyrka byggen också för att få tag i Pernilla.
Hon jag skall skriva kontrakt med. Det blir ju nu redan den 2 augusti.
Nu blir det stress jag skall alltså vara nere där på kundcenter redan nästa vecka.
 
Och ser man på här kommer Juhani också, det blir ju kul att han blir med oss i dag.
Han berätta om att han fått jobbet han sökte det kommer att vara så bra att han
och äntligen skall det ordna upp sig med allt för honom.
 
Nu är det dags att röra på sig lite mot Djurgården.
Resan in går så smidigt och vi kommer ända
ut på Djurgården. Vi blir stoppade och
måste vända. 
 
Parkeringen är full. Ja ja det finns andra parkeringar.
Kör tillbaka på och hittar en lite längre ifrån.
En promenad på 15 minuter är ju bra
och det kan vi behöva.
Vi tar oss in och nu skall vi åka.
Först blir det twister, en timmes väntan sen är det vår tur.
Sen går vi och åker karusellen mittemot jetline. Där var det ingen
kö så vi åkte två gånger. skojigt. Nästa stopp blev Disko Jet väte tid 25 minuter,
Bläckfisken kom sen, väntetid 10 minuter, jetline är nu på tapeten, väntetid 20 minuter.
 
Vi tog en liten mat förtäring och det blev en pizza slise för min del.
Elli och Fredrik tog det också och lika så Juhani. Vi gick runt
för att vinna lite och nu är det väl vår tid...eller :) .
Det blev två grisar två hundar och en
nyckelpiga.
Vi skall nu åka till Älvsjö och lämna Juhani som skall åka till
Jordbro och tjejen :) . Vi lämnar av honom och sen är
det bara att dra till Brinken på middag.
Hamburgare de lux.
Vi sitter där och snackar och Kim och Lillevi. Kaffe och sen kom
Åsa dit, skit kul att se henne igen. Vi beslutar att ta oss
hem eftersom klockan är 22 jag behöver sova.
 
Nu när jag skall sova så kommer Transformers på TV:n alltså jag
skall se en film nu :)
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen   
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0