En fri dag

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.28 
170713
 Joel & Judit
 
GRATTIS 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 I dag var det min lur som väckte mig vis sju tiden.
Min minsta son, han ville hör om det var OK
att komma i morgon och hjälpa sin pappa.
Ja då han tycker det blir så bra så.
Han får sova ut i dag så blir
han pigg och glad.
 
Eftersom jag nu är uppe så är det ju inget att leka med, jag tar
mig min frukost och läser lite nyheter. Dock tänker jag inte skriva om
dom för det är nästen bar eländes elände och det kan du hitta själv på
Aftonbladet.se eller på nyheterna på tv. :)
Jag tar en titt på Facebook i stället och sen fortsätter min dag
som den bör, först ut skall jag måla lite listkanter, dra maskerings tape,
och njuta av att det blir mer och mer klart :)
 
Köket är på G och det börjar bli så klart :)
Gubben måla luckorna vita i går ser bra ut :)
Bilder kommer här.
Ari jobbar
Nya luckor
Klart utrymme
 
Och så skall dagen fortsätta lite,
jag tar en kaffe med Camilla kommer ju väldigt lägligt då
Ari skall sova ut. Plockar Camilla och Linus i centrum, Jag skall hämta
packet och Camilla skall hämta sina solglasögon. Jag handlar en bulle till oss och
sen tar vi Bee till Brinken för en kaffe.
Fina glasögon
Fika på Brinken
Jag skall även se Susanne vid 13 tiden på Robbans, även
gubben kommer dit så  vi kan lunch tillsammans.
Ari skall till garagen och jag och Susanne tar
Linus till Hågelby.
Kör Bee 
i Hågelby
Bäbis anka
Två mini grisar
 
När klockan blir lite mer kör jag hem Susanne till
Norsborg, hon skall packa lite eftersom hon
också flyttar den 1/9 :)
 
Nå väl hem med Linus och hem till mig, skall fixa
middagen till mig och Ari, lite fisk kan det bli.
Lätt och snabb middag.
 
Lite målning för min del. Det är ju bara att vi vill bli klara.
Så jävla mycket att göra, Så boring. Men  lite TV
hinner  jag allt med nu är det ju kväll, gubben
sover och jag kollar nu Miami CSI
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0