En ny dag

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.29 
 
170722
Magdalena & Madeleine
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
Det är lördag och jag vaknar lite före 0645.
Jag kan känna att jag skulle vilja sova
lite till, är inte riktigt utvilad. Är bara l
ätt trött och seg.
 
Går upp och ut i köket för att fixa till frukost, det är
prio ett på morgonen, start bränsle så energinivån kommer
upp en smula. Det är ju lite det jag är ute efter i dag. Lite mer energi
till kroppen. Nu när jag sitter här och skriver skall jag övergå till att läsa lite
nyheter.
 
Jag tänker inte skriva några nyheter i dag,
det blir bara tråkiga saker änndå.
Jag skall nu fortsätta min
dag.
 
Solen är uppe och lyser över mig och det är vad jag tycker en bra dag kan vara.
Sol, värme en underbar dag. har inte så mycket att stå i direkt men skall
njuta av dagen totalt. Jag har nu intagit lite nyheter från tv:n och nu har
även gubben vaknat. Då skall vi planera lite, eller han skall planera
för att åka ut med vattenskotern.
 
Jag har lite att göra i dag men inga större saker. Jag skall nog
bara ta hand om dagen och kolla upp tvättid och så.
Hoppas på tid i kväll. Nä hä det blev tvättid
på måndag klockan 10 :)
 
Då är jag på G att åka med Camilla och byta stövlar till Linus.
Det var lite förstora och han behöver mindre. Det är sällan
det är åt de hållet jag tror att oftast är det  att man köper
för små saker :)
 
Ja sen får vi se om vi tänker träffa på Ari, han är ute med vattenskotern.
Så vi får se vad som händer här, vi planerar inget :). Och det är tur
det, det blev pannkaka inget blev av. Jag är kvar hemma och
det är som det är. Så kul blev min dag :)
 
Ari ringer och frågar om jag är kvar hemma, ja det är jag. Han är på G 
hemåt. Då kan jag göra middag till oss när du kommer hem.
Ja det är ju bara att vänta på han då. Pratar lite med
Juhani . Han skall på arbetsintervju på måndag.
Och på månda kommer min andra dotter
Elisabeth och hälsar på.
 
Då skall jag inta kvällen och det blir lite veterinär serier
från Australien och sen sommar krysset.
Skall nog titta på film tänkte jag. 
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen  
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0