Frukost hos ACP

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.28 
 
170714
Folke
 
GRATTIS 
Kronprinsessan  födelse dag 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 
Ja jag är vaken, som vanligt alldeles för tidigt
när jag kan sova längre. Så konstig kroppen är det
fungerar inte som jag vill :) Mitt jag gör som hon själv vill.
Tar en kaffe bara, skall till ACP på en frukost deluxe :)
Hon är en tjej som jag tycker är guld värd, en tjej som är rak
och   helt i min stil. Hon har humor och har lätt för skratt. En fin tjej
som bryr sig :).
 
Det är ju bara att läsa nyheter och invänta tiden att åka, 
jag skall vara i Skogås 8.15 :) Så då är dagen på G nu.
Klockan blir dags att rulla så det känns bara bra.
Har pratat med Juhani om var dom skall
vara eller om han kommer och
hjälper sin pappa.
 
 
Hos ACP blir det en frukost med smörgås, pålägg,
kaffe, juice och melon. Det är alltid så trevligt
att vara med ACP, en tjej med mycket
rolig humor och allvarliga stunder :)
Hon är en tjej som jag gillar.
Tycker synd att vi
inte jobbar
i hopp
nu.
 
Klockan går när man har trevligt så då är klockan 12.30 jag 
bör ta mig hem så jag kan lägga tvätten klockan 14.00
Pratar med Juhani igen och frågar om han hjälpte
pappa. Jo då det var klart, då är det ju bara att
kolla om dom skall äta hemma, nä det skulle
dom inte. Undra när dom skall måla
rummet :)
 
Jag tar lite lunch när jag kommer hem, fans fisk kvar sen i går.
Ari kommer hem och han skall spackla lite för att måla
insidan av dörrarna. Jag vet inte vad jag skall
fixa i dag Känns lite så där....segt.
Tvätten ner till stugan så är det fyra timmar där då.
Det var inte alls så mycket som jag befara.
Lite från sonen och lite sommar
kläder från oss, det var hans
jobbarkläder som var
mest. 
Så när jag var klar tar vi Bee till IKEA, lite middag där.
Och vi fick sällskap av Kim och Lilla hon.
Sen kolla vi på soffor och ingen var
riktigt bra för gubben. Vi får
titta på Camillas senare.
 
Det blev kö vid kassan, vi har köpt nya tallrikar.
Dom är lätta och dom är bättre för mig att handskas med.
Sen hitta vi svarta bestick, dom var läckra och Ari skulle bara
ha dom. Och de kosta ja det gjorde dom.
Vi beslöt oss för att ta en kaffe och glass på Heron.
Kim och Lillevi kom efter oss men vi tog kaffe och snacka.
Det var ju trevligt. Vi bestämde oss för att gå på bio i morgon.
Och det kommer bli så kul, Jag skall se Bee igen :)
 
Tack och hej vi ses i morgon :)
Tar Bee till Tumba, ingen av oss ¨vill måla i dag
det känns inge bra, sega är vi. Vi tar en kaffe i ställer.
Sen blir det nog sängen tror jag.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0