Köpa färg :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.30 
 
170728
Botvid & Sevid
GRATTIS  
 
 
DAGENS CITAT   
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 Det är då bara ta och stiga upp, 
jag skall inte planera så mycket för denna dag.
Det är jag och jag och åter jag i dag :) Eller nu på morgonen i
alla fall. Jag skall då börja dagen i rätt ända så frukosten är framme.
 
Lite koll på nyheter via Aftonbladet kommer först. :)
Det var mycket våld i dag.... En karusell i USA
gick sönder. Vildtäckt har det varit i England.
Någon skulle starta en brand för att han
inte fick som han ville, tänder på
ostbåges hyllan.
Två unga män knivskurna i Vallentuna. En annan sak som
jag läste om är ett "Svenskt" hotell i Bulgarien (många
Svenska resebyrån har detta hotell) har drabbats 
av magsjuka. Ett 40 tal turister är drabbade.
Ändå flygs nya ner!!! Hur tänker dom här??
 
Snart kan man ta i på Star Wars hotell i USA.
Så då kan man ju få bo i en Wooki grotta :)
I Norge blev en sommar jobbande
tjej kniv huggen till döds. Så galet.
I torsdags kväll var en långtradare lite för hög för en viadukt
i Åstorp. Han fastnade vid 18.30 tiden  och stoppa
trafiken, efter 21 var allt borttaget.
Tack till Aftonbladet i dag.
 
Så har nu pratat med Juhani och Ashani.
Båda jobbar i dag och det är skönt att han nu har jobb.
Det är bra att han kommer in i rutiner och kan sköta sig. Han
 kör på och trivs, även Ashani har ett bra jobb. Bra ungdomar ni grejar detta.
 
Då är det så att Juhani inte riktigt hittar dit han skall i dag,
så jag kör honom till Slagsta. Bussen hem går till
Hallunda och han tar bussen till Tumba. Så
då skall det inte vara så värst krångligt.
 
Ja har varit på Västergården i dag och känner av
atmosfären :) Det var så kul att se personalen på min avdelning.
Kurt och Inga jobba i dag, så kul han träffa Simon också. Och SSK Catharina.
Oj vad man längtar till jobbet känner jag :)
 
Nå vä har bytt lösen ord på datorn på jobbet :) Nu skall det fungera när jag kommer.
Hemåt igen för att ta en lunch lite för tidigt men det är OK känner att den
behövdes. Jag har väl inga planer än men det skulle väl vara
Paw Patrol i dag.  Exploria kommer att ha två "hundar " 
där så det är bara att  kolla läget.
Alla medbjudna :)
 
Lite kort från Experia
Förväntansfull
In i klättrandet
Annelie och Robert också
Nu kommer dom 
Marshal
Linus och Thomas :)
Kör bil
MC
Mer MC
Annelie hjälper till att styra lite
Här åker dom ägg
Astrid är med
Robert kollar brandmän
Chase
Is karna
Marshal
Astrid vid lyckofontänen.
 
Färgen skall inhandlas så jag kommer att hämta upp Ari
hemma och sen åker vi till Bauhaus och handlar
dörr och färg :)
 
Skall nu fixa lite mat till mig och gubben.
Det är ju så att det blir pyttipanna med ägg och det
är inte fy skam en fredags kväll.
 
Vi beslutar oss för att åka till Bauhaus ock köpa färg och en
ny dörr till ena rummet. Det är skönt att handla när det
knappt finns några kunder i affären :) . 
 
Vi fixar detta på en liten piss kvart. mot kassan och så är vi i väg.
Nej nej vänta jag vill ha glass säger gubben :) ja ja packa
bilen så tar jag och köper mjukglass.
 
Så nu skall vi hem efter att ha ätit upp glassen.
Lite bilar är det eftersom det är semestertider. Vi kommer
hem och tar upp allt. Ställer in i rummet och tar lite kaffe på detta, jag
skall kolla film. Oj så trött jag blir orkar nästan se hela filmen klockan är snart 23.00
 
Nä jag går i säng...................
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen   
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0