Mitt i veckan attack

 
 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.28 
170712
 Herman & Hermine
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 
Vilket väder :) Ja solen lyser och jag kommer att vara ute lite
i dag jag måste ju få färg på mig eller hur :) Om det fastnar ja, jag
blir ju bara röd och sen är man lätt lätt brun :) Händer inte så mycket
mer.Det är ju bara så, rött pigment :)
 
Men då börjar jag med frukost och njuter av den medans
jag kollar in Nyheter och lite Facebook vänner :)
Allt är nog som det bör.
 
Om man kör i en rodel och krockar, och resultatet
blir att en av bilarna voltar hamnar upp och ner.
Har inte minst en av bilarna då lite för hög fart??
Detta har hänt i Växjös en person klämdes fast.
Två personer förda till sjukhuset.
Nu är det Fisksätra, Nacka som har råkat ut för skottlossning.
En man  är påträffad skjuten. Han är förd till sjukhuset.
I går hyllades Björn Skifs på Allsång på Skansen.
Björn är en av Sveriges bästa artist, han har
gjort mängder med låtar som är så bra.
Björn blev överraskad och såg glad ut :) .
En fin grej att hylla honom . 
 
Det är strejk på "soppgubbarna" i Stockholm, dom är
inte nöjda med lönen dom har. Och dom har 
massa mer än vad vissa undersköterskor
har. Det är så konstigt detta med löner
hit och dit. Så klart man vill ha
politiker löner.
 
Tänk om alla som jobba har 150 tusen i månaden,
skulle sitta fint i en vanlig Svensk plånbok :)
Ja det är jobbigt detta med att sätta löner.
Vad du gör för din lön och vad chefen
anser du är värd.
 
Hoppas dom löser sitt problem snart för inte är det kul att ha
sopor hängande i stan :) En man gripen i Malmö efter
skottlossning. I går i kommunen Mark blev en bil på
körd av ett tåg. En man i 20 års åldern avled
av sina skador. Här slutar jag med
min koll på Aftonbladet .
 
Över går till Facebook och kollar lite vad som
händer där. Jag har full koll på allt, ha ha .
Min dag är nu i fokus och var skall
jag börja????
Johanna fick jag upp där vid 10 tiden, hon ville sitta vid
datorn så henne lämna jag henne hemma med Ari.
Jag tar en sväng ner till Camilla och tar en kaffe.
Varför??? Jo gubben är lite så där grinig.
Gnäller på att lägenheten är sliten.
Va fan har han förväntat sig?? 27 år med så där 30
ungar som gått igenom lägenheten. Det är ju
klart att en lägenhet som är byggd på 60
talet och familjen som bodde innan  
mig var också stort. Så jag
har inte fått något nytt
här inte.
 
Och nu är allt slitet och färger som är väldigt matta.
Så det  är ju inte konstigt att allt är slitet men det kommer
att bli fint och jag hoppas Karina tycker allt är OK. Vi sliter hårt skall
hon veta. Det är jobbigt jag hoppas gubben lugnar sig. Så nu sitter jag
och fikar med min dotter, 
Men sen skall jag nog hem och försöka måla lite.
Han är på bättre humör så det går ju bra.
Han är i köket och kladdar. Dörrarna
skall bli vita och det är som övriga
huset, vitt, vitt, vitt.
 
Nea kommer vid 15 tiden så det r bara att gå ut och hälsa på alla flickor.
Dom är på det hela med min renovering och Jolin har lugnat sig.
Hon vet att jag kommer att ta henne hem sen. I nya
lägenheten :) Det kan ju bli hur bra som helst :)
 
Nu vinkar jag hej då till flickorna och Nea, när jag kommer upp
ringer Aris lur och det är sonen. Han är lite prat sjuk, vill ha
lite bekräftningar och hör att allt går bra. Det gör ju det :)
 
Lite middag och tv så är man färdig i dag.
Jag känner att det går bra.
Så skönt.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0