Nu är det dags att bli klar

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
 
V.27 
1707056
Esaias & Jessika
GRATTIS  
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 
Efter en väldigt dålig natt och tre timmars sömn är
jag på G igen och det känns lite konstigt i mitt
huvud kan jag lugnt säga.
 
Det var en kanon smäll igen i dag vid 05.50 i dag igen.
Låter som ett ekande luftgevärs skott säger min
man. Jag tycker det låter som en bomb.
Vaken är jag i alla fall.
 
Frukosten har jag redan intagit då jag var uppe tidigt.
Såg att jag missa gårdagens kväll medicin. Jag
kanske börjar få Alzheimers light plus :) 
Känns lite så eller så är jag bara
trött och bombad i skalen.
 
Jag skall se till att toan blir klar och lika så hallen.
Köket skall också på börjas. Det går inte så
bra då jag blir trött på detta så jag
kämpar i dag som en gris.
 
Jag får besök av Camilla som börjar 11.00 i dag.
Så vi fikar och jag kan ta det lite lugnt.
Jag får en fråga av Linus om han
kan få stanna en stund
med mig.
 
Jag kan gå till mammas jobb efter lunchen :)
Jo vi kan kolla om jackan finns kvar
och ge den till mamma från dig
Linus. Efter lunchen far
vi till Skärholmen.
 
Jo jag hitta jackan, och den var på rea 50%.
Hur bra var inte det :) Så då kan vi ta en
glass  och snaska på när vi åker
till mammas jobb.
 
Vi kommer dit så där 13.45 och jag kan sen handla lunch till i morgon
då Ärla barnen kommer en liten stund. Skall bli kul att se dom :)
Ja men nu hem och måla lite till. Eller packa och rensa
ut saker som jag inte använder.
 
Det blir massa saker att kasta och lite att packa.
Målningen blir så där, jobbig historia.
Me det är bara att köra så
gott det går.
 
Väntar in gubben nu vi skall äta middag hos Camilla, det blir kött
gryta. vi skall vara där klockan sex. Så då kan jag få hjälp med
att tvätta ryggen noga. Alltid bra att få den lite riven.
 
Middagen är nu klar och vi kommer ett par minuter sent.
Blev lite längre tid i duschen Men nu är vi här
och kan sätta igång att äta.
  
Linus råkar ut för en liten olycka, 
Han halka i badkaret, det lät väldigt mycket
och Camilla blev nog illa till mods. Hon skulle bara
hämta handduken två sekunder titta hon bort. Då var olyckan
framme, han slog i örat och huvudet. Extra koll på han så blir det bra.
 
Vi tar kaffe och Linus somnar på soffan och är nog ganska trött.
Han märker inte att Camilla gör koll tester på han lite då och då. Bra att
kolla att han reagerar. Nu skall vi hem och jag skall göra kväll för jag är seg som fasen.
 
Tittar lite på Miami CSI.
Nu skall jag sova.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0