Parken zoo

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.30  
170730
Algot
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT   
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 
Morgon stök innebär att jag fixa lunch till tjejerna och
det blir lite stressigt att komma iväg men till slut är vi iväg till
Eskilstuna och en loppis. Det var massa saker son fans där, vi hitta
lite och det är ju bra. Nea hitta det som hon leta efter. Vi knallar runt lite
och det går två timmar. 
Hönsen i dag 
Hand matning
Hayli & Amanda väntar på sin tur
Barn vid polen 
 Gunga är livet
Farmor se vad jag kan gungar högt
Nu skall vi dra till parken zoo.
Här kommer bilder :)
Här väntar vi på vuxna
Undra när dom kommer
Se där är dom
En liten ata
En röd panda
Tåg saising med Amanda
Haylie och Ari
Jag och Joline
Jimmie, Nea och Johanna
Jätte sköldpaddor
Dom är två en på 100 år :)
Jolin åker häst karusell
Hylise häst var tråkig :)
Lika så Amandas
Haylie lyssnar på Samir och Vicktos
Joline också
Nu kommer dom
Samir
Johanna diggar
Här skall vi äta först innan vi far hem.
Jolin sitter och väntar
Dea i action
Haylie gilla vagnen
 
Vi skall avsluta dagen med att äta på MAX i Eskilstuna.
Jag får ett utbrott och tror att det är ett skämt. Min
kyckling är rå och grå. Den tänker inte jag äta,
ämnar in den och får tillbaka samma.
 
Snacka knäpp gökar vet dom inte att det INTE
går att servera rå och grå kyckling? Nu så 
är vi på G hem. Det går via motorvägen
så vi är hemma på ett kick.
 
Nu har jag packat upp och är redigt trött.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen     
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0