Sommaren rinner på

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.30
 
 
170724 
Kristina & Kerstin
GRATTIS  
 
 
DAGENS CITAT  
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 I dag är jag hemma och gubben skall jobba, vilket han inte känner för.
Men snart är det helg och han skall basta med sin polare. Så det
är bara att kämpa :) Vi får också besök av Ellie och Fredrik :)
Det blir ju kul :)
 
Men min morgon börjar med en god
och nyttig frukost, lite läsning på Aftonbladet.
Bra sätt att äta lugnt och med  en bra takt :)
 
Det var väl inget att skryta med på nyheterna direkt.
Det står en hel del om prinsessan Diana, det skall ju finnas
en ny dokumentär med sönerna och den är ju 20 år sen så då 
passar det bra med lite sanningar.
 
Det är ju massa festivaler över vårt land, och den nya grejen är
tydligen att ofreda eller över grepp på flickor. En ny sport
kanske. Jag det är så sjukt kan man inte bara få
lyssna på musik och ha skoj??
 
Trump har sina rader varje dag, jag är less på
att läsa om allt idiotiskt han gör eller säger.
Han är inte president material i alla fall.
Det är i alla fall en helt klar åsikt.
 
Sitter och lyssna på de bästa från 80 och 90 talet på
radion, ganska bra låtar, man mins också alla konserter
som var då. Det var band som uppträdde minst varannan dag.
Jag vet att jag skrivit detta förut men det var bättre då, biljettpriset 
var max 300 kronor, det var utsålt hela tiden och man hade ett sjuhelvetes
ös. Det var bättre förr :)
 
Lite lunch till mig och så kommer lilla Linus,
han skall vara med mig i dag när mamma och pappa går
på bio med ett annat par.. Nå väl lite kaffe och lite snack och
så kom Ellie och Fredrik. Juhani berätta om hur det kändes när
han var på intervjun. Allt kändes bra och han hoppas mycket på
detta jobb.
 
Ellie och Fredrik kör honom till Jordbro, dom ville heja på Ashani.
Camilla och Thomas åker till Heron för att gå på date. Jag och Linus åker
till Willys för att handla och bara vara lite. Han vill ha pomer och bröd till middag.
Ja ja bara du äter något killen. Ari kommer hem föra oss och jag börjar med middagen.
 
Ellie och Fredrik kommer tillbaka och vi kan då äta,
så lite efterrätt på detta. Gott som bara den.
Det blir nu dags att åka hem med Linus
så han kan sova. Jag tror att dom
kommer hem snart.
 
Jimmie ringde också och det är ju full rulle med familjen Annorlunda.
Dom har varit på båtresa och slappat lite :) Det tycker barnen är skoj. och sen 
prata han med Ari så jag åkte i väg med Linus. Vi skall väl bara komma hem och
se till att han får sova då.
 
Camilla och Thomas kom där vid 10 tiden, jag tacka för mig och åkte hem.
Ellie vill kolla i källaren och fixa med lådorna. Så det var ju bara att gå 
ner och fixa dom, helvete vad låder hon har men mycket
kommer att kastas. Vi blev klara där vid 00.30
trött så fasen.
 
Nu skall jag allt sova och det är nu....
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0