Då blir det nytt :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG
V.24
 
1706112
Eskil
                                  GRATTIS                                
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG
 
Ja efter en jobbig morgon med massa störande moment
som en karl som absolut inte kan vara tyst när han
rör sig i huset på morgonen, ett regns som 
vräker ner och får en att tro att 
jag står i duschen.
 
Då är det bara att gå upp och se till att dagen blir vad den skall bli.
Ny vecka V: 24, en måndag som det bär starta nya
veckan med, nya utmaningar som kan
komma som hagel stormar :)
 
Jag skall väl bara träffa Nea och barnen i dag en stund,
så jag startar lite men en vanlig god frukost så
nu är min officiellt på G och här kommer
nu det som händer :)
 
Haylie
Amanda
Joline
Johanna
 
 Nea kommer med barnen, vill ha sällskap till Hallunda och frisör.
Det blir ju så man måste klippa sig i bland. Nu är det
dags igen för familjen Annorlunda, för utom
mannen som rakar huvudet själv.
 
Då drar vi över till Salem hon vill hälsa på dagis och skola
Så barnen får hälsa på sina kompisar. Amanda gick med
sin fröken och kolla fåglar med resten av klassen.
Johanna snacka lite med sina kompisar. Joline
lekte en stund med kompisarna. Haylie
tar priset, hon hämtar de saker hon
brukar leka med och så var det
full fart.
 
Hon är så trygg i sig själv så
det är helt otroligt.Inget är mer självklart
än att göra som jag brukar tycker Haylie. Hon gilla
sin avdelning. Men vi skall gå nu när barnen  skall ha mellis.
Jag måste ha kaffe och barnen kan få glass av mig. Men vi skall ner till Rönninge,
 
 
Lämna bokföring och sen kör Nea hem mig. Jag skall väl fixa lite
middag nu och då bör jag vara hemma eller hur, Nea skall
väl också fixa middag till familjen.Så väl hemma blir det
toabesök för barnen. och bäst att frun går också.
Sen åker dom och jag dör lite känner jag slut i
hela kroppen, inte så värst roligt om
jag alltid skall bli så här trött
när jag gör något.
 
Nå väl just nu jagar jag flugor hemma jobbiga djur.
Skall sätta in korven i ugnen så den får stekas
och så blir det makaroner och det blir
nu ost på den också så blir det
smarrigt.
 
Jag och Ari blir 
själva till middagen och det
är ju lite bra. Har matlåda i morgon och
om Juhani kommer hem. Jag skall göra en skön
kväll och kolla tv för att komma i säng tidigt, skall till
sös i  morgon.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0