Då fortsätter veckan

 

           SUPER FARMORS BLOGG            
 
V. 23.
170607
 Robin & Robert
 GRATTIS 
 
Grattis min son på namnsdagen 
 
Grattis Robban på din namnsdag
 
DAGENS CITAT  
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
Vaknar till när gubbens klocka låter, för han vaknar inte.
Sen blev det ett toa besök, lyckades somna om till 06.30.
Nä nu går jag upp.
Fixar min frukost och sen njuter av den
en stund. Kollar nyheter och kollar
lite på FB. Vad är nytt och vad
gör världen. 
Kaffe i all ära så gott så.
Ja ha Juhani åker med Ashani till Tullinge OK.
Vi ses i centrum senare. Jag kollar på FB och ser 
vad som står på där....Hinner med ett spel tror jag. Juhani 
ringer han är i centrum om 20 min .. OK Då skall jag ta mig dit då.
Med en hand är det svårt att klä sig och få
igen knappar och så, jo jag vet och PH blir nu en
smula frustrerad. Fan vad jobbigt det vill inte som jag vill.
Så nu kan jag gå och möta min son, vi skall fika tillsammans i dag :)
 
Min promenad ner till centrum tar så där tio minuter hur kommer det sig?
Bara knalla på och det är ju hur bra som helst sonen hinner bara
med en cigg under tiden han väntar. Det blir handla på ICA
först, sen tar vi en kaffe på sparks, köper tårtan
här också. Vi sitter ner och väntar på att
klockan skall bli 10.00.
Juhani skall handla på systemet.
De skall på fest i kväll så det är väl förberett.
Ja jag kollar om jag kan hitta en kofta till mig som har
lite större ärmar så gipset får plats i den. Svårt att hitta, ingen
har det så jag blir...sur. köper blommor och sen far vi hem. Skall nu
försöka få i sig lite lunch, kam aldrig vara fel.
Botkyrkabyggen ringer tror han heter Simon. 
Han kommer i morgon och kollar min lägenhet. Hur det
nu skall gå. Känns lite nervöst, har bott här i ...27 är i samma
lägenhet. Vi ha haft massa barn här och det ar satt sina spår det hoppas
jag nu dom förstår. Men fortsätter min dag nu då.
 
Ut spring i Alby med Ashani, det kommer att vara kul.
Tyvärr kom ösregnet men här är bilder.
Vacker flika på morgonen
Blommor från Juhani
Nea,Haylie, Amanda och Achanis pappa
Johanna
Joline
Regn Amada och Haylie
En glad Ashani
En fin Ashani
Nu kommer alla saker till hennes hals
Mannen kramas
Tårtan
Fina tonåringar
 
Då är vi åter samlade hos mig och jag
håller på att gå sönder av värk.
Men jag biter i hopp och
det får gå.
 
Middagen skall fixas så nu är det ju bara
att gå till verk med de hela, Juhani
och Ashani börja med maten.
Juhani blev seg och lämna
över  till mig.
 
Hur tänkte du nu killen? Jag är inte riktigt ok för detta.
Så nu är det fullt ös framåt, Nea hjälper mig så blir
allt klart och vi kan servera. Jimmie och Ari
kommer lite senare men hinner med
middagen.
 
Nea kör Ashani och Juhani till Tullinge.
Sen var det bara att köra hem.
Barnen hinner med en glass
och sen hej då.
 
Nu skall jag göra kväll och sen är det bara att
kolla tv innan jag hoppar i säng.
 
Tack för i dag kram till världen.
  på återseende.
  
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0