Helg med gips :)

 
           SUPER FARMORS BLOGG            
V. 22.
170603
Ingemar & Gudmar
 GRATTIS
 
DAGENS CITAT  
 
 VÄLKOMMEN TiLL MIN DAG
 
jag somnar in runt fyra på morgonen då kan jag sova
fyra timmar på raken. Så då får jag en längre sömn.
Och det känns bra i dag :). Få se nästa vecka.
 
Till dagens .höjdpunkt..Frukost.
Det smakar extra gott nu när jag sovit
en stund, det är gott som bara den. Fil, flingor
kaffe med smörgås.
 
Så dagen är nu på G och hörde att Juhani och Ashani är på G hem, 
dom skall vara barnvakt :) . Ja det blir nog bra detta...Jag ligger nog mest
på soffan i dag också. Jag tycker inte det är roligt men jag måste ta det lugnt.
Hade detta varit Ari så hade det inte varigt några bekymmer alls :).
 
Jag är av den där typ av människa som vill och
måste ha jobb runt sig. Lite att göra så
dagen rullar på så nya saker
kan komma fram.
 
 På eftermiddagen kommer Camilla och
Thomas över på en fika. Lite så är det ju att
Juhanni skall passa Linus hemma hos 
oss, smart drag från hans sida he he.
 
Mitt gips är jag redan så trött på.
Värk i min arm är inte så
kul. Konstant värk
Ja så är det.
 
Ont som fan jag är på mitt sämsta humör.
Jag kan brinna av på det minsta sak.
Gilla inget allt är bara skit.
 
Kollapå TV. Ett program om Björn Skifs badrock.
Kul att se det, filmer från 80-talet. Vilka fressyrer
och axel vadd ja vilka kläder. 
 
Efter etttag blir det sängen.
 
Tack för i dag kram till världen.
  på återseende.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0